Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:40:59 GMT

1800 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۹۶۹۸

1800 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده به بهره‌برداری رسید

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: کار تعمیر منازل مسکونی مناطق سیل‌زده به اتمام رسید و تعداد واحدهای احداثی ۵ هزار و ۵۵۵ واحد بود که تاکنون یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شاهین انصاری مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص بازسازی منازل مسکونی مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: کار تعمیر منازل مسکونی مناطق سیل‌زده به اتمام رسید و تعداد واحدهای احداثی ۵ هزار و ۵۵۵ واحد بود که تاکنون یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳ هزار و ۷۷۸ واحد اجرای سقف و ۴ هزار و ۵۷۶ واحد دیوارچینی شدند و روند بازسازی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان عنوان کرد: مردم باید روند ساخت خود را تسریع دهند زیرا کمک‌های بلاعوض و تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار داده شد و  سیمان آجر موردنیاز نیز برای مردم تأمین شد.

وی گفت: در روزهای گذشته به دلیل ویروس کرونا سرعت کار کاهش پیدا کرد که با این روند امکان تکمیل واحدهای مسکونی تا چند روز آینده وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان واحد مسکونی اهواز مسکن مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان سیل زده مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن