Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@15:02:12 GMT

خبری از بازارچه نوروزی بوستان ملت نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۹۷۲۷

خبری از بازارچه نوروزی بوستان ملت نیست

همشهری آنلاین- مرضیه موسوی: امسال دیوارنگاره ­ها و رنگ­ آمیزی تخم مرغ­ های نوروزی در معابر منطقه 3  تنها با حضور هنرمندان انجام می­ شود و بر خلاف سال قبل شهروندان جشنواره زیباسازی معابر منطقه را همراهی نمی­ کنند. «همایون نورچه ­ای» رییس اداره زیباسازی منطقه 3 می­ گوید :«به دلیل شیوع کرونا هرگونه فعالیتی که به تجمع شهروندان منتج شود در منطقه لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برنامه­ هایی مثل زیباسازی معابر و دیوارنگاه­ ها با مشارکت هنرمندان منطقه ای، با رعایت اصول بهداشتی اجرا می­ شود. امسال علاوه بر نورپردازی و نصب پرچم­ های رنگی در معابر و میادین اصلی، حذف زوائد بصری را هم  در برنامه های خود داریم. از جمله پایه های روشنایی معابر منطقه که دیگر کاربردی ندارند. از بین برداشتن موانع فیزیکی برخی از معابر در خیابان شریعتی و پاسداران و دولت هم از دیگر اقدامات ما برای پیشواز نوروز است. برای کاهش هرچه بیشتر ترددهای غیر ضروری در معابر، امسال تخم مرغ های رنگی کمتری رنگ آمیزی می شوند و تعدادی از این تخم مرغ ها که رنگ نشده اند از معابر جمع آوری می شوند.» بازارچه نوروزی بوستان ملت هم امسال به دلیل شیوع کرونا برپا نمی شود. نوروز 99 برای جلوگیری از تجمع افراد، بدون برگزاری جُنگ های نوروزی در منطقه برگزار می شود.

کد خبر 493399 برچسب‌ها منطقه ۳ زیبا سازی همشهری محله نوروز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۳ زیبا سازی همشهری محله نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمود یوسفی‌فر افزود: به مناسبت هفته مشاغل و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و به مدت سه روزبرای بازدید عموم دایر است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۲۵ غرفه دارد افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل