Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار اظهار داشت: حاشیه پل شهید صارمی، حاشیه بزرگراه آزادگان، فلکه اول دولت آباد، میدان علم و فرهنگ، ضلع جنوب حرم عبدالعظیم (ع)، مترو شهرری، ساختمان شهرداری منطقه ۲۰، خیابان کمیل، میدان شهدای شاملو و میدان حضرت عبدالعظیم (ع) از مناطقی بود که کاشت گل انجام شده و سایر مناطق نیز در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بدنه بزرگراه ها، پارک ها و معابر با بیش از ۱۸۰ فلاورباکس با گونه هایی از قبیل لاله، همیشه بهار، شمعدانی، کالانکوا و سینره مزین شده است، ابراز کرد: طراحی و کاشت ۱۲ عدد آبشار گل در بزرگراه امام علی (ع) و رنگ آمیزی بیش از ۴ هزار المان پارکی و فضای سبز شهری را از دیگر اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار عنوان کرد.

افشار افزود: رنگ آمیزی المان و مبلمان شهری طبق شیوه نامه پالت رنگی شهر، پاکسازی و زیباسازی جداره های شهری، حذف زوائد و پیرایش شهر، شست و شو و پاکسازی اساسی معابر و محورهای اصلی و پر تردد، پاکسازی زمین های بایر، واکاری و کاشت نهال از جمله فعالیت های انجام شده برای آراستگی سیمای شهری است.

این مسئول با اشاره به اینکه به منظور پاسخ گویی به مطالبات شهروندان و بهسازی محلات، در آستانه سال جدید طرح استقبال از بهار، از سوی عوامل اجرایی مدیریت شهری نواحی هفتگانه منطقه ۲۰ در سطح محلات در حال اجراست، تصریح کرد: ایمن سازی تاسیسات و تجهیزات و کنترل و رفع خاموشی بوستانها، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی، نصب احجام، سفره هفت سین، تخم مرغ های رنگی، کاشت لاله و شب بو و نشاهای بهاره در مبادی ورودی منطقه و میادین اصلی را از دیگر اقداماتی که در حال انجام است عنوان کرد.

افشار با اشاره به اهمیت کنترل ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، نظافت و گندزدایی محل اسکانهای کارگری و رسیدگی ویژه به بهداشت فردی کارگران خدمات شهری، شستشوی نرده های رفیوژ میانی بزرگراه ها، شستشوی و گند زدایی ماشین آلات خدمات شهری، شستشوی علائم ترافیکی، شستشوی و ضد عفونی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، مرمت و گندزدائی مخازن زباله و تحویل لباس جدید به کارگران خدمات شهری را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح استقبال از بهار برشمرد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایستگاه های اتوبوس بزرگراه روابط عمومی شهرداری زباله ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انجام شده منطقه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

شهردار مشهد گفت:یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف شامگاه _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای شهری اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

وی افزود: ارزشمندی کارها در مشهد به این است که این خدمات به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه می‌شود؛ یکی از مسائل برند شده در مشهد موضوع استقبال از بهار و جشنواره‌هایی است که در ایام نوروز شکل می‌گیرد.

شهردار مشهد ادامه داد: جانمایی خاص المان‌های نوروزی توقعات را از مدیریت شهری در مشهد بالابرده است، اظهار نظر واقعی زائران و مجاوران بر این است که مشهد در ایام بهار نشاط و سرزندگی خاصی را برای آنان به وجود می‌آورد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: مدیران ارشد ملی و استانی بارها در سال جاری از اقدامات ویژه که در حوزه استقبال از بهار شکل گرفته بود؛ قدردانی کرده‌اند.

وی در پایان گفت: جانمایی ۱۱۰۰ المان گل، ۱۴ جشنواره ویژه در گستره شهر، جانمایی ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه و جشنواره هنرهای نوری که جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده، از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار بود.

کد خبر 747998

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • تعرفه شستشوی نما ساختمان ۱۴۰۳
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد