Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای شکل گیری کمیته تامین و نظارت بر توزیع کالاهای مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون با همکاری بخش خصوصی ۸۰ میلیارد ریال تجهیزات و لوازم مورد نیاز به صورت رایگان تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شده است.

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان افزود: مهمترین این اقلام ۱۰۰ مانیتور مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی استان است که با کمک فعالان اقتصادی تامین و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۳۰۰ هزار ماسک ساده، ۴۲ هزار ماسک "ان ۹۵"، ۱۰ هزار ماسک "اف. اف. پی"، ۲۰ هزار ماسک "ان۹۹"،  ۱۲ ونتیلاتور، ۷۰ هزار لیتر الکل رایگان، ۲۱۰ دست لباس یکسره، ۱۲ هزار جفت عینک محافظ، ۶۵ عدد تب سنج، ۲ هزار و ۳۰۰ عدد شیلد، ۴۹ هزار کلاه، ۴۰ هزار کاور کفش، ۴۰۰ ملحفه، پنج هزار و ۳۰۰ آستینچه، یکهزار و ۱۱۴ شیلد چندبار مصرف و سه هزار گان از دیگر اقلامی است که تاکنون توسط این کمیته تامین و به صورت رایگان تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شده است.

براساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی ۶۶۱ نفر است که ۴۳۲ نفر آنان در حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه در مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر این استان هستند.  

دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۸۵ نفر بیمار مبتلا به کرونا بعد از مشهد بیشترین شمار بیماران را دارد و پس از آن نیز دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت‌جام و تربت‌حیدریه به ترتیب با ۴۴ و ۴۲ بیمار در رده های بعدی قرار دارند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و گناباد نیز به ترتیب ۳۹ و ۱۹ نفر است.  

از ۳۰ بهمن تا ۲۸  اسفند امسال سه هزار و ۶۱۰ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌ و در این مدت ۲ هزار و ۱۲۹ نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد