Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@21:21:55 GMT

داد و بیداد برای ۱۵۰هزاردلار پول قرضی خرید استوکس!

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۹۹۹۹

داد و بیداد برای ۱۵۰هزاردلار پول قرضی خرید استوکس!

سرپرست تازه و موقت باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل مستعفی این باشگاه دست به افشاگری زد.

به گزارش تابناک ورزشی، در میان جملات تند رسول پناه علیه انصاری فرد ، اطلاعاتی نیز درباره نحوه پرداخت پیش قرارداد استوکس بازیکن فراری پرسپولیس رسانه ای شده که می تواند بسیار عجیب و شگفت آور باشد و نحوه جدید خرید بازیکن خارجی را در فوتبال ایران نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول پناه در مورد آخرین وضعیت آنتونی استوکس نیز گفت: ما نمی‌دانیم این بازیکن کجاست. انصاری فرد ۱۵۰ هزار دلار برای جذب این بازیکن از یک نفر قرض کرده که الان او هر روز به باشگاه می‌آید و پولش را می‌خواهد و داد و بیداد می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 عمار صالحی پاندمی حرم حضرت معصومه استوکس پرسپولیس تابناک ورزشی قرارداد انصاری فرد کروناویروس نوروز 99 عمار صالحی پاندمی حرم حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که فصل سختی را پشت سر گذاشته و هفته‌های زیادی به علت مصدومیت دور از میادین بود، از نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد اما هیچگاه نتوانست در نقش یک بازیکن فیکس و کلیدی ظاهر بشود.

وحید امیری پس از اینکه پنالتی حساس هفتم برابر آلومینیوم اراک را از دست داد و به نوعی باعث حذف تیمش شد، در بازی سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

حالا پرسپولیس پس از اینکه عالیشاه از مصدومیت برگشت، این بار به علت محرومیت او را در اختیار ندارد و در این شرایط اوسمار اگر بخواهد از یک مهاجم سایه استفاده کند، باید بار دیگر وحید امیری را از ابتدا به میدان بفرستد و این اتفاق به شرایط و آمادگی این بازیکن بستگی دارد.

پرسپولیس هفته آینده بازی حساس و سختی را در قائم شهر و باید دید ترکیب این تیم با توجه به غیبت کاپیتان اول سرخ‌ها چه تغییری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان