Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سلحشور با اشاره به ضدعفونی کردن مساجد، معابر و خیابان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا توسط اهالی مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، گفت: تهیه سبد کالا به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و توزیع میان نیازمندان برای نوروز نیز در حال انجام است.

حجت‌الاسلام «روح‌الله سلحشور» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) مرکز رسیدگی به امور مساجد، برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بیش از 90 درصد جوانان مسجدی ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) اقدام به ضدعفونی مساجد، گندزدایی معابر، پمپ بنزین ها، عابربانک ها و خیابان های منطقه شهرری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: تولید و دوخت ماسک و ارسال آن به بیمارستان ها و مراکز درمانی و مناطق محروم از دیگر اقداماتی است که توسط بانوان فعال مسجدی برای مقابله و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا در حال انجام است.

 

حجت الاسلام سلحشور تاکید کرد: اگرچه به دلیل شیوع بیماری کرونا نمازهای جماعت مساجد تعطیل شده است، اما فعالان مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، مشغول به خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلفی همچون کمک و دستگیری از نیازمندان و مستضعفان هستند.

 

وی تاکید کرد: به گونه ای که ضمن توزیع اقلام بهداشتی در میان آنها همانند سال های گذشته در حال توزیع ارزاق و سبد غذایی میان محرومان و حاشیه نشینان منطقه به ارزش 400 هزار هستیم.

 

سلحشور در پایان خاطرنشان کرد: یکی از خیران مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) قریب 40 میلیون تومان برای تهیه ارزاق نیازمندان کمک کرد و برخی از مساجد هم امسال به صورت ویژه در این زمینه وارد عمل شده اند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: ناحیه عبدالعظیم ع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مسجد تراز اسلامی حمایت از محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد