Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@13:33:21 GMT

اوس موسی به خاطر دستمزد از «پایتخت» رفت؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۰۲۵۲

اوس موسی به خاطر دستمزد از «پایتخت» رفت؟

ویژه برنامه «فرمول یک» که در ایام نوروز پخش می‌شود، شب گذشته میزبان هدایت هاشمی و همسرش بود.

هدایت هاشمی در بخشی از این برنامه درباره سریال «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور که اجازه پخش نیافت، گفت:‌ «من شنیده‌ام مشکلاتش حل شده و با توجه به کارهای طنزی که انجام دادم، «کتونی زرنگی» به نظرم یک اتفاق نو در تلویزیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی درباره شایعه مشکل خود با محسن تنابنده توضیح داد: «محسن تنابنده دوست صمیمی من است و برای فصل جدید من درگیر کار دیگری بودم و نتوانستم در «پایتخت» حضور پیدا کنم.»

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در پروژه‌های دیگر پول بهتری می‌دهند که در سریال «پایتخت» حضور نیافته است، گفت: «نه اینطور نیست؛ اتفاقاً در «پایتخت» هم پول خوبی پرداخت شده است؛ اما به نظر خودم در مورد شخصیت اوس موسی حق مطلب ادا شد و من خودم به شخصه از آن سیراب شدم.»

۵۷۵۷

کد خبر 1366805

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال پایتخت بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن محمدسیفی طلایی شد

ایسنا/زنجان محسن محمدسیفی، ووشوکار زنجانی در مسابقات انتخابی جام جهانی به مدال طلا دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز چهارشنبه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی، ووشوکتر زنجانی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری‌ دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار زنجانی این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم