Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:34:06 GMT

زیارت اهل قبور استان مرکزی با نثار فاتحه در منزل

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۰۳۷۲

زیارت اهل قبور استان مرکزی با نثار فاتحه در منزل

دکتر سیدمحمدجمالیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به علت تجمع افراد در این مکان و احتمال انتشار بیماری ضروری است مردم درخانه بمانند و مشکلات جدید برای کادر درمان استان فراهم نکنند.

وی اظهار داشت: امسال به علت شرایط پیش آمده بسیاری از آیین های ویژه نوروز از جمله زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال لغو شده و مردم با ماندن در خانه برای درگذشتگان خود فاتحه نثار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، همگان باید به توصیه های بهداشتی عمل کنند.

دکتر جمالیان افزود: پدران و مادران شهدا به دلیل کهولت سن بیش از دیگر مراجعه کنندگان در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند بنابراین این افراد باید بیش از دیگران موازین بهداشتی و پیشگیری را رعایت کنند. 

وی با بیان اینکه عده ای از هموطنان تریج می‌دهند لحظه تحویل سال را در کنار قبور عزیزانشان در بهشت زهرا (س) و سایر آرامستان‌ها باشند، اظهار داشت: توصیه می شود امسال تمامی افراد لحظه تحویل سال را در خانه و در کنار سفره هفت سین بگذرانند و از حضور در آرامستان‌ها (س) اجتناب کنند.

مجموع مبتلایان کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع تاکنون به مرز ۷۸۲ نفر رسیده است.

کرونا، ویروس شایعی است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌شد، اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس نشان داده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان

بنای رخت‌شوی‌خانه یا مجموعهٔ تاریخی رخت‌شوی‌خانه در قلب بافت تاریخی شهر زنجان که منطبق بر حصار قدیمی شهر می‌باشد، در یک منطقهٔ پرتراکم مسکونی قرار دارد.این بنا در حال حاضر تعمیر و مرمت شده و به عنوان موزهٔ مردم‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. مجموعه‌‌ ی تاریخی‌ رخت‌شوی‌خانه‌، در فهرست‌ آثار تاریخی ایران‌ به‌ ثبت‌ رسیده‌ است‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند