Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:45:37 GMT

تنها بازی‌ای که رونالدو کاپیتان منچستریونایتد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۰۶۰۲

تنها بازی‌ای که رونالدو کاپیتان منچستریونایتد شد

کریستیانو رونالدو در دوران شش ساله حضورش در منچستریونایتد به شهرت رسید ولی آیا CR7 در این مدت بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را به بازو بسته بود؟

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در دوران شش ساله حضورش در منچستریونایتد از یک پدیده جوان پرتغالی به ستاره‌ای مشهور تبدیل شد ولی آیا او که در این مدت با بعضی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه مثل رایان گیگز همبازی بود موفق شده بود بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را هم به بازو ببندد؟

 

پاسخ این سوال مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در دوران شش ساله حضورش در اولدترافورد تنها یک بار، در بازی یونایتد مقابل بولتون در 19 مارس 2008 که با پیروزی شیاطین سرخ در خانه‌شان به پایان رسید بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته بود. 

 

 

رونالدو در آن زمان بعد از رایان گیگز به عنوان کاپیتان دوم تیم انتخاب شده بود و با توجه به اینکه در این بازی، گیگز، وین رونی و ریو فردیناند نیمکت‌نشین شده بودند او در مقابل بولتون بازوبند کاپیتانی یونایتد را به بازو بست.

 

در این بازی که با پیروزی 2-0 شیاطین سرخ به پایان رسید کریستیانو هر دو گل تیمش را زد. اولین گل رونالدو در دقیقه 9 بازی و بعد از آن به ثمر رسید که ضربه برگردان کارلوس توز توسط تیم حریف دفع شد تا رونالدو در بازگشت دروازه را باز کرده و اولین گل خود را بزند.

 

این گل رونالدو البته برای او اهمیتی تاریخی هم داشت را که باعث شد او به رکورد اسطوره بزرگ این باشگاه، جرج بست، برسد و در طول یک فصل به عنوان یک هافبک 32 گل به ثمر برساند. اما رونالدو به این بسنده نکرد و ده دقیقه بعد موفق شد رکورد جرج بست را بشکند. رونالدو در دقیقه 19 بازی در فاصله 10 متری محوطه جریمه با خطا سرنگون شد تا با یک ضربه بازی دیدنی دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند.

 

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو یوونتوس بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و برنلی عصر _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

آنتونی در دقیقه ۷۹ برای منچستریونایتد و زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی برای برنلی گلزنی کردند.

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی کد خبر 748528

دیگر خبرها

  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!