Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:48:33 GMT

صنایع استان درخواست مراکز بهداشتی را تامین می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۰۶۰۷

صنایع استان درخواست مراکز بهداشتی را تامین می‌کنند

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت زنجان گفت: صنایع استان در حوزه تولیدات خود، درخواست مراکز بهداشتی را تامین می‌کنند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صنعتگران استان زنجان همگام و همراه با تلاشگران حوزه سلامت، همت و عزم جدی خود را در جهت تولید اقلام موردنیاز برای غلبه بر ویروس کرونا به  کار بسته‌اند تا کمبودی در بازار احساس نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: تلاش بر این است که با استفاده از توانمندی‌های داخل استان، مواد اولیه واحدهای تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را تولید کنیم تا در چرخه تولید این اقلام مشکلی بروز نکند.

وی با اشاره به تجهیز نقاهتگاه‌های استان، افزود: با حضور خیرین سلامت در حوزه صنعت، معدن و تجارت قسمت اعظم نیازهای محل نقاهت‌گاه‌های آماده شده را تامین خواهیم کرد.

فغفوری تصریح کرد: پشتیبانی از واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی مورد نیاز در مبارزه با کرونا، ماموریت اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت است که ضمن تحقق آن و در کنار خیرین سلامت، نیازهای مراکز بهداشتی از قبیل تخت‌های بیمارستانی، پتو و ملافه را هم سعی در تامین آن خواهیم داشت.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاران حوزه صنعت استان با تغییر در خط تولید خود و تامین نیازهای حوزه بهداشت، درخواست‌های مراکز بهداشتی استان را به صورت کامل تامین می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: در جهت تامین بهداشت و انجام اقدامات ایمنی در مراکزی مانند نانوایی‌ها، با همراهی خیرین حوزه صنعت استان اقلام مورد نیاز تامین و به مرور در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان مراکز بهداشتی معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ

مدیرکل بازرسی گفت: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعت گران است و حضور ما در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از تولید و اشتغال است.

محمد تقی حاجی مشهدی از تولید کنندگان خواست در صورت عدم رفع مشکلات و موانع موضوع را به اطلاع اداره کل بازرسی اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود .

وی گفت: ما امروز از دو واحد صنعتی و کشاورزی در چهارباغ  بازدید کردیم مشکلاتی را مطرح که بعضی از این موارد مطرح شده استانی است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی به جد پیگیری و تا حصول نتیجه اقدام خواهیم کرد و بعضی از موارد مثل تامین ارز که کشوری است و با سازمان مکاتبه تا از طریق بانک مرکزی حل و فصل خواهیم کرد.

وی از تداوم این بازدید ها تا انتهای سال خبر داد و گفت : ما امروز صحبت های صاحبان صنعت  را شنیدیم توسعه کارخانه ، افزایش ولتاژ ، و تامین ارز مورد نیاز که در مورد برق قرار شد اداره کل برق البرز تا ظرف هفته آتی مشکل ولتاژ و برق مورد نیاز کار خانه را تامین و در مورد ارز اداره کل بازرسی و صمت البرز اهتمام جدی برای تامین آن داشته باشند و توسعه شرکت هم از الویت هایی است که در دستور کار قرار گرفت. 

مدیرکل بازرسی استان در ادامه گفت: کمک به توسعه صنعت و تولید بعد از مبارزه با فساد اصلی‌ترین اولویت اداره کل بازرسی استان است.

او افزود: با بازدید از واحد‌های تولیدی مشکلات و موانع پیش رو به درستی احصا و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید بهره گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ