Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:34:16 GMT

گشت شورای حفظ حقوق بیت‌المال در خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۰۶۹۴

گشت شورای حفظ حقوق بیت‌المال در خراسان رضوی آغاز شد

دادیار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این دادسرا در راستای اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای صیانت از حقوق عمومی در اراضی ملی و منابع طبیعی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی زراعی و باغی در تعطیلات نوروز، گروه گشت مشترک را با حضور سازمان ها و دستگاه های متولی امر راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد بهشتی افزود: با توجه به تاکید دادستان مرکز استان خراسان رضوی، تدابیر لازم در تعطیلات نوروزی اندیشیده شده ضمن اینکه اطلاعیه ها و هشدارهای لازم نیز در این خصوص صادر شده است. 

وی با هشدار به متخلفان در زمینه رصد اقدامات آنان ادامه داد: دستورات لازم در این باره صادر شده و امیدواریم با تشکیل گروه ویژه و اقدامات انجام شده در تعطیلات نوروزی شاهد کاهش تعدی و تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی در این استان باشیم.

امسال ۹۷۰ هکتار اراضی ملی و دولتی خراسان رضوی رفع تصرف و آزاد شده است.

برچسب‌ها مشهد تصرف اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تصرف اراضی مشهد تصرف اراضی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسؤل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گرماب گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرامیداشت شهدای شهر گرماب در گود پهلوان شورورزی این شهر آغاز شد. 


علی گرمابی افزود: در این مسابقات ۲۱۵ چوخه کار از چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان در پنج وزن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با يکديگر رقابت می کنند.


وی ادامه داد: به نفر اول هر وزن یک عدد قوچ، نفر دوم 10 میلیون تومان و نفر سوم شش میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.


گرمابی گفت: با مساعدت اداره کل صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است این مسابقات از حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه های سراسری پخش شود.

دیگر خبرها

  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند