Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی دهقان یکی از غرفه‌داران بازارچه ماهی بندرترکمن  گفت: روزهای پایانی سال استقبال مردم برای خرید ماهی به شدت افزایش می‌کند و خریدارانی از دیگر شهرهای استان و حتی مازندران برای تهیه ماهی به بندرترکمن مراجعه می‌کنند، اما با این وجود تصمیم گرفتیم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم، بازار را تعطیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : چشم امید صیادان شرکت‌های پره، دلالان، غرفه داران، رانندگان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب درآمد به روزهای پایان سال با فروش بیشتر ماهی است، اما در روزهای که شیوع کرونا، سلامت مردم را تهدید می‌کند از سهم درآمد خود از فروش ماهی گذشتیم و سلامت مردم را ترجیح دادیم.

وی بیان کرد: بسیاری از فعالان صنف ماهی بدهی و معوقات بانکی دارند، اما نیازهای مالی و بدهی های بانکی باعث نشد تا سلامت خود و مردم را به خطر بیندازیم، زیرا تجمع زیاد مردم در این بازار احتمال شیوع کرونا را افزایش می‌دهد.

بازار ماهی  فروشان بندرترکمن بیش از ۴۰ غرفه دارد و تاکنون ۹۲ نفر در گلستان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

کد خبر 493969 برچسب‌ها استان گلستان كروناويروس كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان كروناويروس كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه