Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-خال گفت: در صورت مراجعه زیاد شهروندان به بهشت زهرا(س) در هنگام سال تحویل، درب‌های ورودی این مکان را می‌بندیم.

سعید خال رئیس سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه بسیاری از شهروندان هر سال، لحظه سال تحویل را در کنار قبور شهدا و اموات سپری می‌کنند، گفت: با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا برنامه‌های اصلی گلزار شهدا را که هر سال به هنگام سال تحویل برگزار می‌شد، لغو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بهشت زهرا (س) تصریح کرد: به خانواده شهدا توصیه می‌کنیم که از آوردن اشخاص سالمندان و والدین شهدا به بهشت زهرا (س) خودداری کنند، چراکه سن اغلب آن‌ها بالا است و بیشتر در معرض خطر هستند.

او در خصوص وضعیت باز یا بسته بودن درب‌های بهشت زهرا(س) در نخستین روز از فروردین ماه ۹۹ گفت: اگر شهروندان از آمدن به بهشت زهرا (س) خودداری کنند و ترافیک روان باشد، درب‌ها باز خواهد بود، حال اگر تردد و ترافیک بالا باشد، علی‌رغم میل باطنی، به خاطر جلوگیری از انتقال ویروس کرونا درب‌ها را می‌بندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا