Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین حجت الله آریایی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حدود ۱۶ باغ ویلای غیرمجاز که اقدام به تبلیغات جهت پذیرش مهمان و مسافر نوروزی در فضای مجازی کرده بودند با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان دزفول شناسایی و با صدور اخطاریه مجبور به حذف تبلیغات از فضای مجازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریایی‌نیا افزود: طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلاها به مسافران نوروزی و سایر افراد تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ ممنوع است.

وی از مالکان باغ ویلاها خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران در مقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قرار دادن باغ ویلاهای خود، خودداری کنند ضمن اینکه در این ایام باغ ویلاها توسط اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی و نیروی انتظامی به طور جدی رصد خواهند شد.

آریایی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف،تمامی خدمات آب، برق، گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع و باغ ویلای مورد استفاده پلمب و با مالک به طور قاطع برخورد خواهد شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص اقامت گردشگران در باغ ویلاها  موضوع را به معاونت گردشگری این اداره به شماره تلفن ۴۲۴۳۰۲۴۱الی۴۲۴۳۰۲۴۲اطلاع دهند.

کد خبر 493981 برچسب‌ها كرونا در ايران نوروز استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران نوروز استان خوزستان باغ ویلاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های سراسری روز 6 اردیبهشت
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید