Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرزاد بهشتی دادیار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: این دادسرا به منظور  اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای صیانت از حقوق عمومی در اراضی ملی و منابع طبیعی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز اراضی زراعی و باغی در تعطیلات نوروز، گروه گشت مشترک را با حضور سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی امر راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: با توجه به تاکید دادستان مرکز خراسان رضوی، تدابیر لازم در تعطیلات نوروزی اندیشیده شده ضمن اینکه اطلاعیه‌ها و هشدار‌های لازم نیز در این خصوص صادر شده است.

این مقام مسئول  با هشدار به متخلفان در زمینه رصد اقدامات آنان، گفت: دستورات لازم در این باره صادر شده و امیدواریم با تشکیل گروه ویژه و اقدامات انجام شده در تعطیلات نوروزی شاهد کاهش تعدی و تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی در این استان باشیم.

امسال ۹۷۰ هکتار اراضی ملی و دولتی خراسان رضوی رفع تصرف و آزاد شده است.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلات نوروزی قوه قضائیه اراضی ملی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران می بایست در مورد مسائل شهرسازی اگر آگاهی لازم را ندارد کسب اطلاع کند، گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که از دانش، علم و تجربه نخبگان استفاده کند.

وی با بیان اینکه زمانی که از دانش افراد خبره بهره مند نشوند، می‌شود وضعیت پارک لاله، اظهار کرد: بار دیگر تأکید می‌کنم که شهرداری تهران لازم است که از افکار عمومی مراقبت کند.

عباسی تأکید کرد: سرانه‌ها به اندازه کافی در محدوده پارک لاله وجود دارد و زمین باز در اطراف دانشگاه تهران زیاد است و می‌توان هر برنامه ای که شهرداری تهران برای پارک لاله دارد، به آنجا منتقل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی