Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژیائومی از شارژر فندکی جدید خود با بهره مندی از فناوری ۱۸ واتی شارژ سریع رونمایی کرد.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی در حال گسترش لوازم جانبی خود در تمام زمینه ها است، در دسامبر سال ۲۰۱۸ ، این برند Mi Car Charger Basic خود را راه اندازی کرده بود و اکنون جانشین دستگاه قبلی را با نام Mi Car Charger Pro ۱۸W معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دستگاه دارای مشخصات و ویژگی های به روز شده است و دیروز شیائومی نیز پاوربانک Mi Mi Wireless خود را در هند راه اندازی کرده است. بیایید نگاهی به Mi Car Charger Pro ۱۸W بیندازیم.



مشخصات Mi Car Charger Pro ۱۸W

دستگاه Mi Car Charger Pro ۱۸W جدید در مقایسه با Car Charger Basic قبلی متفاوت است. این محصول با یک طراحی ممتاز فلزی همراه است و در رنگ اصلی مشکی و نقره ای موجود است، یک چراغ LED Moonlight White در اطراف حلقه شارژر وجود دارد که به کاربران کمک می کند تا درگاه ها و شارژرها را در تاریکی پیدا کنند.

همچنین Mi Car Charger Pro ۱۸W مجهز به محافظت چند لایه است که در برابر مسائلی مانند اضافه جریان برق ، اتصال ناموفق ، ولتاژ شدید ، تداخل الکترومغناطیسی و گرمای بیش از حد محافظت می کند و این دستگاه از قطعه برنجی با کیفیت بالا برای دفع بهتر گرما ساخته شده است.



گجت Mi Car Charger Pro ۱۸W سرعت شارژ سریع ۱۸W را از طریق دو درگاه USB ارائه می دهد، این گجت می تواند دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند ، تبلت ، کنسول های بازی قابل حمل و دوربین های دیجیتالی را شارژ کند، این شارژر از ویژگی های توزیع پورت هوشمند دوگانه برخوردار است که قادر است در هنگام استفاده از هر دو پورت ، هوشمندانه قدرت را به دستگاه ها توزیع کند.

قیمت شارژر Mi Car Pro ۱۸W

گجت Mi Car Charger Pro ۱۸W با تخفیف ۲۵ درصدی در دوران تخفیف ژیائومی با قیمت ۷۹۹ روپیه به فروش می رسد، اما بعد از اتمام زمان تخفیف با قیمت ۹۹۹ روپیه در دسترس خواهد بود.

این شارژر را می توان از mi.com خریداری کرد و با مدت ۶ ماه ضمانت همراه است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شارژر فندکی خودروها تکنولوژی گوشی هوشمند تبلت Mi Car Charger Pro ۱۸W

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۰۱:۳۰ بامداد حادثه گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در داخل گل و لای ناشی از ورود حجم زیادی از آب در انتهای بزرگراه خرازی، ابتدای خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که صورت گرفته بود، به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه عوامل شهرداری منطقه نیز با یک دستگاه لودر در محل حادثه حضور داشتند، افزود: در محل حادثه مشاهده شده بر ورودی خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که اتفاق افتاده بود باعث ریزش گل و لای و سنگ از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به معبر شده و سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام و یک دستگاه سمند در این محدوده گرفتار شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد سرنشینان خودرو‌ها از خودرو پیاده شده بودند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودرو‌ها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی تاکید کرد: با کمک لودر شهرداری خودرو‌ها به حالت اولیه برگشتند و از محیط خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده بود.

به گفته وی، با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانان معبر بازگشایی شد و سنگ‌ها از خیابان جابجا شد.

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل