Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: سال ۹۸ بهترین سال در حوزه پرداخت حقوق کارگران بود.

سید علی آقازاده در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پرداخت حقوق کارگران صنایع بزرگ استان اظهار کرد: امسال با وجود همه مشکلات، تحریم ها و شیوع بیماری کرونا و مضایغی که شرکت های بزرگ استان با آن مواجه بودند، اما در پایان سال وضعیت پرداختی در استان بخصوص برای شرکت های بزرگ مانند هپکو، آذرآب، ماشین سازی، ایرالکو، واگن پارس و لوله صفا در ساوه بسیار بهتر از سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر فقط حقوق اسفندماه کارگران هپکو و آذرآب پرداخت نشده است، اما باقی شرکت ها تمامی حقوق و مزایای سال ۹۸ را دریافت کرده اند.

استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی در پایان ۹۸ یکی از بهترین سال ها در حوزه پرداخت حقوق را پشت سر گذاشت. در مدت مشابه سال گذشته میزان عقب افتادگی های کارگری در مقایسه با امسال بیش از ۵۰ درصد رشد داشته و این شرایط حاصل تلاش مدیران صنایع، کارگران و مجموعه مدیران استان است و امیدواریم سال ۹۹ نیز سالی توام با موفقیت برای صنایع و تولید بیشتر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت هپکو اراک آذراب پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند