Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:08:35 GMT

بیش از ۲۵ تن میوه در کاشان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۲۱۵۵

بیش از ۲۵ تن میوه در کاشان توزیع می‌شود

مسعود خاندایی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این میوه‌ها با نرخ مصوب، شامل سیب هر کیلوگرم ۵۸ هزار ریال و پرتقال هر کیلوگرم  ۵۴ هزار ریال است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، توزیع میوه در ۶ نقطه شهر و البته خارج از میوه‌ فروشی‌ها انجام می‌شود که شامل فروشگاه گل‌یاس در بلوار امام رضا (ع)، خیابان اباذر ابتدای کوچه دارایی، خیابان کارگر، بلوار شهید آیت‌الله مطهری، خیابان آیت‌الله سعیدی و بلوار ملاصدرا (کمربندی) حدفاصل خیابان‌های آیت‌الله طالقانی و امام خمینی (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اپیدمی کرونا و لزوم توجه به هشدارها و توصیه‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس، تصریح کرد: در صورت استقبال مردم مکان‌های توزیع میوه قابل افزایش خواهد بود.

وی در مورد تامین میوه اهالی روستاهای تابعه کاشان نیز گفت: به بخشداری‌ها اعلام شده است و در صورت درخواست، میوه‌های روستاییان نیز تامین می‌شود.

خاندایی اضافه کرد: هیچ‌گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی، ارزاق عمومی و مایحتاج مردم در شهرستان کاشان وجود ندارد و گوشت قرمز و سفید، برنج، شکر و سایر اقلام مورد نیاز شهروندان در بازار به اندازه کافی توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به لزوم خودداری شهروندان از ازدحام و تجمع تاکید کرد: فروشگاه‌ها در نوروز تعطیل نیستند و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان ادامه داد: نظارت و بازرسی با مشارکت گشت‌ها در بازار و خیابان‌ها به صورت مداوم انجام و در صوت مشاهده هرگونه تخلف، به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی از شهروندان نیز خواست هرگونه تخلف احتمالی را برای پیگیری به شماره تماس ۱۲۴ گزارش کنند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برنج کالاهای اساسی گوشت قرمز معاون برنامه ریزی نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، هفته ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

محمّدعلی فرجی افزود: این جشنواره نخستین بار با بخش‌های متنوع از پنج‌شنبه ۲٠ تا یک‌شنبه ۳٠ اردیبهشت ماه به مدّت ۱۱ شب در چایخانه حضرت رضا (ع) در پارک آیت الله مدنی کاشان اجرا می‌شود.

او گفت: این رویداد هر شب از ساعت ۲٠:۳٠ تا ۲۳ با برنامه‌های متنوعی از جمله جشن گُل محمّدی و گلاب، آیین گُل غلتان، جشن دُخــتـــیـــژن، جشن مــادران+۳، جشن دوقلو‌ها و چندقلو‌های کاشانی، جشن خـواهــــر بــــرادری، نمایش فیلم سینمایی و فیلم کوتاه و جشن اُردی‌بهشت کاشان برگزار می‌شود.

فرجی هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی و در راستای شادیانه میلاد امام الرئوف و کریمه اهل بیت (ع) برشمرد و افزود: جشنواره چای گلاب و عطر حرم با همکاری کانون خدمت رضوی شعبه کاشان و با حضور خادمین افتخاری امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند