Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@10:32:01 GMT

مرند امسال آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۲۳۴۹

مرند امسال آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی را ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی، امروز در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، تصریح کرد: مردم با رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌های بهداشتی از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

فرماندار ویژه مرند ضمن تقاضا از مردم برای جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی عنوان کرد: مردم ما فهیم هستند و با عدم حضور در اماکن شلوغ، عدم دید و بازدید در زمان عید، عدم سفر و در خانه ماندن مانع از شیوع ویروس شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قرارگاه زیستی شهرستان مرند افزود: در حال حاضر و با توجه به شرایط حاکم بر کشور، شهرستان مرند امسال آمادگی پذیرایی از هیچ میهمانی را ندارد و بعد از شکست کرونا با افتخار در خدمت مسافران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شیب شیوع ابتلاء به کرونا ویروس در حال افزایش است، تاکید کرد: پیک این ویروس در هفته‌های آینده خواهد بود لذا ضرورت دارد مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده و در خانه بمانند.

گرشاسبی تاکید کرد: همه دستگاه‌های شهرستان برای مبارزه و کنترل این ویروس بسیج شده اند و با کمک مردم این ویروس را شکست خواهیم داد.

وی ضمن تقدیر از زحمات رسانه‌ها در انعکاس اخبار خاطر نشان کرد: رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی شهرستان در زمینه انعکاس اخبار وضعیت شیوع ویروس در تلاش هستند که نیاز به فرهنگ سازی بیشتر دارد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی از مردم درخواست کرد با در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران شاهد شکست این ویروس باشیم.

رئیس قرارگاه زیستی شهرستان ضمن تقدیر از زحمات قرارگاه زیستی شهرستان اذعان داشت: برای کنترل و مبارزه با این ویروس، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، شهرداری‌ها، شبکه بهداشت، هلال احمر، راهداری و سایر ارگان‌ها و نهادها به صورت شبانه روزی در تلاش هستند که از زحمات تک تک این عزیزان تشکر می‌کنم.

کد خبر 4882408

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند ویروس کرونا اسکان نوروزی ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین استانداری سمنان حوادث چهارشنبه سوری شیراز احتکار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به شناسایی یک محموله بزرگ غیربهداشتی تخم‌مرغ در این استان گفت: این محموله شامل ۴۰۰ کارتن معادل ۴۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و بدون موازین بهداشتی توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور گفت: با ورود دامپزشکی مازندران ‌و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری و با همکاری اطلاعات سپاه مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان شناسایی و کشف شد.

وی افزود: دو خودرو ایسوزو که به حمل تخم‌مرغ‌های غیربهداشتی بدون هویت و بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی اقدام می‌کردند، در شهرستان ساری توقیف شده و برای رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی، محموله‌هایشان به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی گفت: از این دو خودرو 400 کارتن معادل 4900 کیلوگرم تخم‌مرغ، بدون نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط توقیف شد. در این محموله‌ها اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و انقضا درج نشده و جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، حمل و نقل غیربهداشتی و نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو صورت گرفته بود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: شهروندان از خریداری تخم مرغ شکسته، کثیف، ترک خورده یا نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آن‌را به یخچال منتقل کنند.

وی افزود: تخم مرغ ها باید نشانه و تاریخ داشته باشند و تخم مرغ بسته بندی شده را با بسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: این اداره کل از طریق سامانه 1512 آماده دریافت شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد