Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@11:55:52 GMT

کرونا در سبزوار جدی گرفته نشد/ ورودی ها کنترل نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۲۴۴۷

کرونا در سبزوار جدی گرفته نشد/ ورودی ها کنترل نمی شود

‍‍‍‍‍‍

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با شیوع کرونا در خراسان رضوی اقدامات خاصی برای کنترل این ویروس گرفته شده است؛ از جمله اینکه علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی در خصوص جابه‌جایی جمعیت داخل استان، گفته است که «به فرمانداران ابلاغ شده حداکثر محدودیت در جابه‌جایی جمعیت اعمال شود و همه نهادها نیز به این مهم باید کمک کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا این محدودیت جابجایی و یا غربالگری‌هایی که قرار بوده انجام شود در تمامی مسیرها انجام نمی‌شود؛ شب گذشته از محور مشهد، ورودی آزادگان و امام رضا (ع) به سبزوار مسدود شده بود و نوشته شده بود که مردم از ورودی سربداران وارد شهر شوند.

متأسفانه مردم بدون توجه از مسیر فرعی وارد شهر می‌شدند و البته در ورودی سربداران نیز، مردم بدون غربالگری وارد شهر می‌شدند آن هم در شرایطی که مشهد وضعیت قرمز را سپری می‌کند.

برای پیگیری این موضوع، با نصرآبادی، معاون فرماندار سبزوار تماس گرفتیم که وی حاضر به مصاحبه نشد و حتی موضوع مصاحبه را نیز نپرسید.

با این شرایط به نظر می‌رسد نه مسئولان و نه مردم ویروس کرونا را جدی نگرفته‌اند.

کد خبر 4881897

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سبزوار ویروس کرونا خراسان رضوی ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین استانداری سمنان حوادث چهارشنبه سوری شیراز احتکار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار

دریافت 8 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6096473

دیگر خبرها

  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار
  • بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در سبزوار 
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس