Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری به نقل از  وبدا; دکتر مجید شیرانی افزود:  پانزدهم اسفندماه سال ۹۷ بود که بسیج سلامت نوروزی راه‌اندازی شد و کلیه نیروهای تلاشگر اورژانس، بیمارستانی ،بازرسان بهداشت سلامت محیط کارو... به صورت آماده‌باش درآمدند تا در خدمت مردم شریف استان و همچنین مسافران و گردشگران دیگر نقاط کشور که مهمان این استان بودند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متاسفانه بهار سال ۹۸ شرایطی کاملا غیرطبیعی داشت، از همان ابتدا بارش نزولات الهی کار همه بخش‌های خدماتی به‌ویژه سیستم بهداشت و درمان را دوچندان کرد و خوشبختانه در همین ایام بود که شاهد عملکرد مطلوب جهادگران در قالب تیم‌های واکنش سریع در سیل بودیم.
دکتر شیرانی عنوان کرد: لازم است از پیش‌قراولان پویش ملی کنترل فشار خون در چهارمحال و بختیاری یاد کنیم که با زحمات شبانه‌روزی خود در زمره پیشگامان این طرح قرار گرفتند و باعث شدند نام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در کشور خوش بدرخشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: هم‌اکنون که سراسر ایران و همچنین کشورهای جهان گرفتار همه‌گیری کرونا شده‌اند باز هم این پزشکان، پرستاران، بهورزان و...، کادر درمانی و اداری، بسیجیان جامعه پزشکی ،مدیران استانی و شهرستانی و تیم‌های واکنش سریع عملیاتی و نظارتی در چهارمحال و بختیاری هستند که دوشادوش و بعضا جلوتر از سایر  عوامل و مجموعه‌های درگیر در بحث کروناویروس از سلامتی و حتی جان خود گذشته‌اند و عاشقانه و ایثارگرانه کمر به خدمت به مردم و شکست کرونا بسته‌اند.
وی تاکید کرد: بر خود واجب می‌دانم تا از زحمات همه افرادی که در برهه‌های مختلف و فراز و نشیب‌های گوناگون که در سال ۹۸ با آن مواجه بودیم از بهترین دقایق خود گذشتند و در سخت‌ترین شرایط ممکن اولویت خود را دغدغه مردم دانستند و در همه عرصه‌ها تنها برای رضای خالق و خلق گام برداشتند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.
دکتر شیرانی گفت: امید است مجموعه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری در پناه خداوند متعال و در سایه توجهات  امام زمان (عج) همواره سلامت بوده و در راستای ارتقا سلامت مردم ایران همواره تلاشگر باشند.

۴۶

کد خبر 1366886

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو ۱۰۰  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند