Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری مهندس سید راشد جزایری در گفت و گوی خبری صدا وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: با راه اندازی سامانه سیب و خود ارزیابی به آدرس: salamat.gov.ir طی یک هفته گذشته برای انجام مراقبت های مربوط به کرونا تا کنون ۵۴۰ هزار نفر در این سامانه توسط کارشناسان مربوطه و ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر توسط پزشک ویزیت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تقریبا ۶۶ درصد مردم استان به سامانه خود ارزیابی مراجعه و ۲۹ درصد موارد مراقبت های لازم را در منزل گرفته و ۴درصد به بیمارستان ها ارجاع شده و ۱ درصد موارد با معرفی به مراکز خدمات جامع سلامت، درمان ۲دارویی برای آنها انجام شده و خدمات لازم را دریافت نموده اند.
مهندس جزایری عنوان کرد: در ایام تعطیلات نوروز نیز همکاران همچنان مشغول به کار هستند و یک لحظه غفلت می تواند کنترل کروناویروس را مشکل و مدت مواجهه با این بیماری را تا ۲ماه دیگر افزایش دهد.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از مردم می خواهیم به سامانه خود ارزیابی مراجعه و از سلامت خود اطمینان خاطر پیدا کنند و به تماس همکاران با شماره ۴۰۳۰ حتما پاسخ بدهند .
مهندس جزایری خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به پیگیری اورژانسی موارد، کارشناسان طی ۲۴ ساعت اول اقدام به تماس و در موارد غیر اورژانسی موارد طی ۴۸ ساعت بررسی می شود

۴۶
 

کد خبر 1366888

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت سد دز و رهاسازی آب، بر بالا آمدن آب رودخانه دز هشدار داد.

وی ادامه داد: شهروندان به ویژه اهالی روستاهای اهواز و دزفول از تردد و توقف در حاشیه و حریم رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به رهاسازی آب سد دز، به روستاهای حاشیه رودخانه‌ها اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 6096546

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب