Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@20:28:09 GMT

۴۵ بیمار کرونای جنوب غرب خوزستان بهبود یافتند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۲۸۴۵

۴۵ بیمار کرونای جنوب غرب خوزستان بهبود یافتند

شکرالله سلمان‌زاده پنجشنبه در گفت‌وگوبا خبرنگار ایرنا آمار بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان را ۷۴ نفر اعلام کرد و اظهار داشت:بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ۳۰ بیمار در آبادان، ۲۸ بیمار در خرمشهر و ۱۶ بیمار در شادگان شناسایی شدند.

وی افزود:تاکنون هفت بیمار براثر بیماری کرونا فوت کردند که سه بیمار در آبادان، چهار بیمار در خرمشهر و یک بیمار از شهروندان شادگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان‌زاده گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۱۴ هزار و ۸۲۰ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند که بیشتر آنها پس از بهبودی از بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مرخص شدند.

وی افزود:هم اکنون ۸۰ یبمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان گفت: مردم با مراجعه به سایت Salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات مورد نظر در غربالگری بیماران و درمان آنها کمک کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان درمان علوم پزشکی فوت بیمار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهارکرد: در هر دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است طی روز‌های اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی استاندار محترم خوزستان در هر دو حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود جهت نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این دو حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود. دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جهت تعیین منتخبین دو کرسی از حوزه انتخابیه آبادان و منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهبود لکنت زبان در مبتلایان به اختلال گفتاری با استفاده از ویدئو کلیپ
  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • اوقات شرعی نوزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر