Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری پرستار جعلی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و انتشار خبر مرگ صد بیمار کرونایی در یک روز را کرده بود، خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز(۲۹ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی پیرامون ادعای یک پرستار جعلی در خصوص اوضاع بسیار وخیم انتشار ویروس کرونا و مرگ صد نفر از شهروندان در یک روز و شرایط بحرانی استان و کشور در مقابله با این ویروس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادمه روند رسیدگی این پرونده، اخباری مبنی بر دستگیری عامل انتشار کلیپ ذکر شده توسط عوامل اطلاعات سپاه پاسداران استان هرمزگان منتشر که گزارش خبریی آن نیز از طریق بخش خبری ۲۰۳۰ صداو سیما پخش شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تکذیب خبر پخش شده در فضای مجازی و صداوسیما از طرف اطلاعات سپاه پاسداران و سخنگوی دستگاه قضائی، تصریح کرد: با توجه به تأثیر منفی کلیپ ذکر شده بر افکار عمومی و بروز التهاب و تشویش در جامعه، با اقدام های فنی و تخصصی متهم اصلی پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا هرمزگان در تهران شناسایی شد.

سردار جعفری یاد آور شد: با هماهنگی قضائیی بعمل آمده، این پرستار جعلی توسط پلیس فتا تهران بزرگ دستگیر و در سیر مراحل قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که به آرامش و امنیت روانی مردم و جامعه خدشه وارد کند و آرامش مردم را برهم زند قاطعانه مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

لینک کوتاه: asriran.com/0031Az

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا فضای مجازی فضای مجازی پرستار جعلی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است

روابط عمومی شورای وحدت اصولگرایان، درباره زمان انتشار فهرست کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی در دور دوم انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت، اظهار کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

وی افزود: فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود