Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید،در آستانه‌ سال جدید و با توجه به مشکلات موجود در جامعه در اثر شیوع کرونا، ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی و دعای خیر برای آنان، با تأکید مجدد برانجام دستورات متخصصین أمر توسط مردم و لزوم اجتناب از آن‌چه‌که موجب انتشار بیماری می‌شود، به آحاد جامعه، توصیه کردند: برای رفع مشکلات، دو عمل ذیل را انجام دهند:

۱- در شب یا روز ۲۵ ماه رجب، شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) که مصادف با اولین روز سال جدید است، در منازل و در جمع خانواده، متوسل به باب الحوائج علیه‌السلام شوند و مصائب آن امام مظلوم را ذکر بنمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- هر کس به هر قدر که برایش میسر است، قرآن کریم را تلاوت نماید و آن را به مادر بزرگوار امام زمان ارواحنافداه، حضرت نرجس خاتون علیهاالسلام هدیه نماید.

امید است که با این عمل، توجه و عنایت وجود مقدس حضرت، ولی عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه شامل حالمان گردد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله وحید خراسانی مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن