Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@17:46:34 GMT

مراحل انجام تولید محتوا چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۳۵۳۴

فرایند تولید محتوا یعنی شناسایی موضوع جدیدی که می‌خواهید در موردش محتوا تولید کنید. اول باید قالب محتوا را مشخص کنید بعد از میان فریلنسرهای تولید محتوا در شرکت‌های دورکاری، نویسنده یا تیم محتوا مدنظرتان را انتخاب کنید.

محتوا اشکال مختلفی از جمله وبلاگ، ویدئو، کتاب الکترونیک، توئیت، اینفوگرافیک، تبلیغات و غیره دارد که تولید هر کدام، فرایند خاصی را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام صحیح این فرایند تأثیر زیادی روی موفقیت کسب و کارتان دارد.

طبق تحقیقات اخیر، تولید محتوای آموزشی و با کیفیت، احتمال خرید مشتریان را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. پس درخواست تولید محتوا را در شرکت‌های معتبر و با تجربه ثبت کنید تا از موفقیت فروش اطمینان یابید.

انجام تولید محتوا؛ برفراز قله وب

تولید کننده محتوا، قبل از تولید محتوا اول به ایده پردازی در مورد محتوای شما مشغول می‌شود. این ایده‌ها را از تیم محتوا، مشتریان شما، سهامداران، داده‌های جدید یا هر منبع دیگری تهیه می‌کند. هدف از انتشار محتوا هم تأثیر زیادی در زاویه دید تولید کننده محتوا دارد.

محتواهای آموزشی، تبلیغاتی و سرگرم کننده در وب موج می‌زنند ولی اگر محتوای شما بتواند رضایت خاطر مشتریان و مخاطیان را تأمین کرده و توجه موتورهای جستجو را به خود جلب کند، بر فراز قله وب و بالاتر از سایر رقبا، خودنمایی خواهد کرد.

تیم تولید محتوا کیست؟

تولید محتوا در شرکت‌های دورکاری تولید محتوا متشکل از راهبردپرداز یا استراتژیست محتوا، نویسندگان و طراحان گرافیکی است که تحت نظارت مدیر محتوا به فعالیت مشغول هستند.

تیم تولید محتوا برحسب نیاز سفارش دهنده محتوا، به برنامه ریزی محتوا پرداخته و در نهایت برنامه و تقویم محتوا را مشخص می‌کند. نویسندگان و طراحان براساس برنامه و تقویم محتوایی که استراتژیست محتوا تهیه کرده به تولید محتوای بهینه و اصولی طبق موعد مقرر می‌پردازند.

مدیر محتوا هم فرایند کلی تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری را مورد بررسی و نظارت قرارداده تا از تولید محتوای با کیفیت و جلب رضایت خاطر مشتری اطمینان یابد.

سفارش دهنده و تولید کننده محتوا در طول فرایند تولید محتوا با یکدیگر در تعامل بوده و تیم محتوا همواره پاسخگوی تمامی نیازها و پرسش‌های کارفرما، حتی بعد از اتمام پروژه، خواهد بود.

خرید محتوا از شرکت محتوایی

شرکت تولید محتوا، نرخ‌های مختلفی را برای تولید انواع محتوای متنی و تبلیغاتی در نظر می‌گیرد. این نرخ‌ها به عواملی مثل نوع محتوا، موضوع، مخاطب، حجم محتوا و غیره وابسته است. پس سفارش دهندگان یا کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه محتوا، محصول مدنظرشان را سفارش دهند.

قبل از سفارش باید رزومه و سوابق کاری تیم محتوا یا نویسندگان را مورد بررسی قرار دهید و برحسب سوابق کاری متناسب با موضوع خودتان، بهترین تیم را انتخاب و با آنها تعامل برقرار کنید. معمولاً مشتریان محتوا با مدیر محتوا سایت دورکاری گفتگو می‌کنند تا او اطلاعات لازم را دریافت کرده و به تیم محتوا منتقل کند.

الو محتوا به خوبی با فرایند تولید محتوا آشنایی دارد و به بهترین نحو آنرا در طول مراحل زیر اجرایی می‌کند.

ایده پردازی در تیم الو محتوا

ایده پردازی در تیم الو محتوا در مسیرهای زیر صورت می‌گیرد:

فرصت‌های تولید محتوا از طریق جستجوی کلید واژه‌ها انجام می‌شوند. جستجوی کلید واژه مناسب برای یافتن دغدغه‌های مخاطب در مورد موضوع اصلی اهمیت دارد. با جستجو در مورد محتوا، فرصت‌های جدید تولید محتوا در مورد موضوع را پیدا خواهید کرد.

بازخورد مشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد. پرسش از مشتریان ساده‌ترین روش برای ایده پردازی است.

همواره پرسش‌های بدون جوابی در مورد محصولات و خدمات کسب و کار وجود دارد و تیم تولید محتوا به دنبال پاسخگویی به آن‌ها می‌رود.

تیم محتوا خودش را جای مخاطب قرار می‌دهد. تیم محتوا در وهله اول، بازاریابانی خبره هستند که مشتری را درک می‌کنند. پس هنگامیکه به دنبال محتوای جدید  هستند؛ تیم الو محتوا چالش‌ها و علایق مشتریان را بررسی میکند و آنرا درون راهبرد محتوا می‌گنجاند.

تیم الو محتوا به بارش مغزی در مورد موضوع می‌پردازد. اعضای تیم، تجارب و دانش متفاوتی در زمینه‌های مختلف دارند؛ پس موضوع را از زوایای دید متفاوتی بررسی می‌کنند.

محتوای رقبا را مدنظر قرار می‌دهند. تولید کننده محتوا همواره از موضوعات مشابه و نویسندگان رقیب آگاهی دارد. با این کار محتوای متمایزی را تولید می‌کنند تا محصول مشتری در فرایند فروش برجسته شود.

برنامه ریزی در تیم الو محتوا

مدیر محتوا با توجه به تقاضای سفارش دهنده محتوا، نوع محتوا را مشخص می‌کند. بعد طبق کلید واژه‌های اصلی و فرعی و حجم محتوای سفارش داده شده، زمان تحویل سفارش در قالب تقویم محتوا مشخص می‌شود. در طول برنامه ریزی پرسش‌های زیر مدنظر قرار می‌گیرد:

مخاطب محتوا چه ویژگی‌های فردی و شخصیتی دارد؟

این محتوا در کدام قسمت از فرایند خرید و فروش به کار خواهد رفت؟

چه مقدار وقت و بودجه برای تولید این محتوا وجود دارد؟

به چه منابع یا تخصص‌های (طراح، سازنده ویدئو، انیمیشن و . . . ) دیگری برای تولید این محتوا نیاز داریم؟

محتوای تولید شده، همواره سبز (evergreen) است یا تاریخ انقضا دارد؟

این محتوا در کجای راهبرد محتوا قرار می‌گیرد؟

این محتوا چه کمکی به مخاطبان یا مشتریان خواهد کرد؟

این محتوا چه کمکی به ارتقای رتبه سایت یا کسب و کار مشتری می‌کند؟

تیم محتوا بعد از برنامه ریزی تولید محتوا به تولید محتوا می‌پردازد.

تولید محتوا در تیم الو محتوا

در نهایت زمان تولید محتوا فرا می‌رسد. اگر مراحل قبلی به خوبی طی شوند، کار زیادی بر باقی نمی‌ماند و فقط باید برنامه‌ها و ایده پردازی‌ها را به محتوا تبدیل کنید. اگر هر جای این فرایند به اشتباه انجام شود، تیم الو محتوا با پاسخگویی شبانه روزی آماده جوابگویی به پرسش‌ها و ایرادهای سفارش دهنده است.

محتوا؛ راهگشای فروش بیشتر سایت

بعد از انتشار محتوا در سایت مشتری، کار تیم الو محتوا به پایان نمی‌رسد. چون امکان ارتقای فرایند تولید محتوا حتی بعد از انتشار محتوا وجود دارد. شرکت الو محتوا به عنوان یک بازاریاب محتوا به خوبی محتوا را زیر نظر می‌گیرد تا موفقیت یا اشتباهات را پیدا کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از لینک https://alomohtava.com/content وارد این سایت شوید.

شرکت تولید محتوا ارزان می‌تواند محتوای آزمایشی را در اختیار مشتری قرار دهد تا بعد از انتشار، تأثیر آن روی رتبه سایت و جذب مشتری مورد بررسی قرار گیرد و اصلاحات لازم برای سفارش‌های بعدی صورت گیرد.

آنچه محتوا را ارزشمند می‌کند، رعایت اصول سئو است که هم رتبه سایت سفارش دهنده را بالا برده و هم او را به مخاطب یا مشتری مدنظرش می‌رساند تا حجم فروش افزایش یابد.

در سالهای اخیر، گرایش کسب و کارهای خرد و کلان به سمت انتشار محتوا افزایش یافته است. پس رقابت سختی در این زمینه برای جلب نظر مشتریان وجود دارد. مشتریان احتمالی از رسانه‌های اجتماعی، لینک‌ها، بلاگ ها، ویدئوها و پادکست‌های با کیفیت بهره می‌برند و آنرا با دوستانشان به اشتراک می‌گذارند. پس تیم الو محتوا با تولید محتوای جذاب و خلاقانه به دنبال جلب نظر این مشتریان است.

مشتریان مجازی قبل از خرید باید آماده خرید شوند. با سفارش تولید محتوا اصولی می‌توانید مشتریان را آماده خرید محصولات و خدمات کنید. تولید مستمر محتوا هم اهمیت ویژه‌ای دارد. مدیران پرمشغله می‌توانند تولید مستمر محتوا و به روزرسانی محتوای سایت، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی را به شرکت الو محتوا واگذار کنند و از سیر صعودی آمار فروش سایت اطمینان پیدا کنند.

در نهایت تولید محتوای جذاب و مستمر منجر به ارتقای وجهه کاری سایت شده و سطح تخصص شما را نشان می‌دهد؛ پس اعتماد مشتریان و بازدیدکنندگان سایت جلب شده و بهره وری سایت هم با افزایش فروش، افزایش می‌یابد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بودجه تقویم خرید و فروش رسانه تولید محتوا تولید کننده محتوا تولید محتوا تولید محتوای انتشار محتوا سفارش دهنده ایده پردازی برنامه ریزی مورد بررسی مدیر محتوا تیم محتوا محتوا هم پرسش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به امحای روزانه ۱۷ تن پسماند بیمارستانی گفت: هزینه امحا و دفن هر کیلوگرم از پسماندهای پزشکی، معادل ۵۰ هزار تومان است.

حمید گله‌داری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پسماندهای پزشکی شهر اصفهان و هفت شهر اطراف، از سال‌های قبل پس از بی خطرسازی در بیمارستان‌ها به سایت سجزی منتقل و در آنجا دفن می‌شد، خرداد سال گذشته قراردادی میان دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان و شرکت رهپویان صالح منعقد شد که یکی از فعالیت‌های این شرکت، امحای پسماندهای ویژه به خصوص پسمانده‌های بیمارستانی است.

وی افزود: با عقد این قرارداد، تمام پسماندهای پزشکی بیمارستان‌ها که حدود ۱۲ تن بود، از مرداد سال گذشته پس از بی خطرسازی به شرکت رهپویان منتقل و امحا می‌شد؛ با توجه به ظرفیت نداشتن شرکت رهپویان، حدود پنج تن از پسماندهای مربوط به مطب‌های خصوصی و مراکز درمان سرپایی، قرار بود تا پایان سال ۱۴۰۲ به سایت سجزی منتقل و طبق دستورالعمل‌های موجود، دفن شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: مقرر شده بود سایت دوم پسماندسوز پزشکی راه‌اندازی شود که در این خصوص اقداماتی انجام شد تا سایر پسماندهای پزشکی به سایت دوم منتقل شود؛ در این خصوص اقداماتی صورت گرفته و مقرر شده است که شهرداری با مشارکت بخش خصوصی نسبت به راه‌اندازی این سایت اقدام کند و تا پایان سال جاری از این سایت بهره‌برداری شود.

گله‌داری با بیان اینکه تفاهم‌نامه جدیدی نیز با شرکت رهپویان منعقد شد تا پنج تن زباله منتقل شده به سایت سجزی نیز به این شرکت منتقل شود، ادامه داد: با انعقاد تفاهم‌نامه جدید، از یکم اردیبهشت‌ماه، روزانه حدود ۱۷ تن پسماند پزشکی به شرکت رهپویان تحویل و امحا می‌شود.

وی گفت: پسماندهای پزشکی در سطح کشور پس از بی خطرسازی به محل‌های مشخص شده دفن زباله منتقل و دفن می‌شود و اقدامی که در استان اصفهان برای امحای این پسماندها انجام می‌شود، در هیچ جای کشور دیده نمی‌شود و این اقدام برابر با بالاترین استانداردهای جهانی ارزیابی می‌شود و به همین دلیل در طرح جدید وزارت بهداشت، استان اصفهان یکی از استان‌های پایلوت به شمار می‌رود که قرار است در خصوص امحای پسماندهای پزشکی اقدامی ویژه انجام دهد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اضافه کرد: استان اصفهان با توجه به ظرفیت خود، به صورت پسماندسوز پزشکی در این طرح فعالیت خواهد داشت و جلسات این طرح پیش از سال جدید آغاز شده است؛ در واقع پسماندهای بیمارستانی به صورت هوشمند و ایمن از بیمارستان‌ها جمع‌آوری و با خودروهای ایمن به سایت پسماندسوز پزشکی منتقل خواهد شد.

گله‌داری با بیان اینکه در صورتی که سایت پسماندسوز دوم راه‌اندازی شود، می‌توان تدابیری در نظر گرفت که پسماندهای پزشکی از سراسر استان برای امحا به سایت‌های زباله‌سوز منتقل شود، افزود: در حال حاضر پسماندهای بیمارستانی اصفهان و هفت شهر دیگر شامل لنجان، فلاورجان، مبارکه، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر و برخوار به سایت زباله‌سوز منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پسماندهای بیمارستانی سایر شهرهای استان پس از بی خطرسازی به محل دفن زباله‌های پزشکی مشخص شده منتقل و دفن می‌شود، تصریح کرد: از دفن روزانه ۱۵ تا ۱۷ تن پسماند در سجزی به موقعیتی رسیده‌ایم که امروز حتی یک کیلوگرم پسماند در سایت سجزی دفن نمی‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: پسماندهای بیمارستانی، پسماندهای عفونی به شمار می‌رود که می‌تواند منجر به انتقال بیماری به ویژه ایدز و هپاتیت شود و گاهی نیز ممکن است به اشتباه این پسماند مورد بازیافت قرار گیرد، از همین رو جداسازی پسماندهای پزشکی از سایر پسماندها حائز اهمیت است.

گله‌داری با بیان اینکه در بیمارستان‌ها اتوکلاو پسماندها به صورت مرتب در حال انجام است و پسماندها بی خطرسازی شده از بیمارستان خارج می‌شوند، گفت: شرکت رهپویان، شرکتی انحصاری در کشور است و پسماندهای ویژه سایر استان‌ها نیز به این شرکت منتقل می‌شود و این پسماندها منوط به پسماندهای پزشکی نیست، همچنین لازم است بدانیم هزینه امحا و دفن هر کیلوگرم از پسماندهای پزشکی، معادل ۵۰ هزار تومان است.

کد خبر 746777

دیگر خبرها

  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • فهرست قیمت کتاب‌های درسی سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ + سایت و مدارک ثبت نام
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب