Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسيج دانشجويى دانشگاه آزاد كرمانشاه گفت: ستاد مبارزه با كروناى دانشگاه آزاد كرمانشاه در راستاى پيشگيرى از ابتلا به اين ويروس، اقدام به توليد ماسک و مایع ضد عفونی کننده كرده و اين مواد را در مناطق محروم توزيع مى كند.

محمد سرايى، مسئول بسيج دانشجويى دانشگاه آزاد كرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، گفت: با شیوع ويروس کرونا در کشور و به تبع آن در کرمانشاه و با توجه به کاهش قابل توجه وسایل مورد نیاز جهت جلوگیری از ابتلا به این بیماری و همچنین افزایش بی رویه قیمت این اقلام در بازهای مصرف، ستاد مبارزه با کرونا را در دانشگاه آزاد کرمانشاه تشکیل دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول بسيج دانشجويى دانشگاه آزاد كرمانشاه اضافه كرد: بر اين اساس، تصمیم گرفته شد که در اين ستاد به تولید و توزیع اقلامی از قبیل ماسک و مایع ضد عفونی کننده در مناطق محروم شهر کرمانشاه به صورت رایگان و همچنین به گندزدایی معابر شهری که بیشترین میزان تردد را دارند، بپردازیم.

سرايى يادآور شد:بنابراين، با در اختیار قرار گرفتن امکانات دانشگاه از جمله کارگاه خیاطی و مجموعه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد توانستیم به این هدف دست پيدا كنيم.

وى بيان كرد: در این فعالیت جهادی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه با کمک موسسه ثائر اقدامات فوق الذکر را به صورت دوشیفت کاری در شبانه روز به انجام رساندند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرمانشاه سرایی ژل ضدعفونی مناطق محروم دانشگاه آزاد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه