Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:53:27 GMT

کشف محموله الکل صنعتی در بوکان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۳۷۳۸

کشف محموله الکل صنعتی در بوکان

سرهنگ سلمان حیدری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این محموله شامل ۵۱۵ بطری نیم لیتری الکل صنعتی بوده که فردی قصد داشت آن را در محلی انباشت کرده و در روزهای آینده با قیمت بیشتری به فروش برساند.

وی افزود:  با افزایش درخواست و نیاز جامعه به مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گشت‌های نظارتی مشترک با حضور کارشناسان شبکه بهداشت، صنعت، معدن تجارت و فرمانداری نیز افزایش یافته و روزانه چهار اکیپ واحدهای صنفی و تولیدی  را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخورد پلیس و دستگاه قضایی با قاچاقچیان و محتکران اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم جدی است و شهروندان در صورت داشتن هرگونه اطلاعات و گزارش در این خصوص، با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی بوکان افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و یک‌دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

طی هفته جاری در راستای مبارزه جدی با اخلال‌گران عرصه سلامت نیروهای انتظامی این شهرستان ۱۳ هزار و ۱۸ جفت دستکش طبی از نوع لاتکس را نیز کشف و ضبط کرده‌بودند.

در روزهای اخیر کشفیات مواد ضدعفونی‌کننده، الکل و ماسک در آذربایجان‌غربی رشد چشمگیری داشته است.

بوکان با ۲۵۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و در فاصله ۱۸۱ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا الکل جامعه دستگاه قضایی کشف و ضبط ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان بوکان، روند عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزه محمود آقا و ینگیجه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

محمداشرفی در این بازدید با تأکید بر اتمام و بهره برداری از آبرسانی به این دو روستا قبل از شروع پیک مصرف، دستورتسریع در ادامه روند آبرسانی با استفاده از اعتبارات استانی و لجن برداری لاگون شماره ۱ برای افزایش بازدهی آن را صادر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا را ارائه کرد.

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان