Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر واگذاری اختیارات لازم به مدیریت ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور ایجاد محدودیت‌های لازم تأکید کرد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور با اشاره به وضعیت قرمز اصفهان در شیوع بیماری کرونا، بر لزوم تصمیمات جدی‌تر و واگذاری اختیارات به استاندار تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه مجمع نمایندگان استان اصفهان خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی آمده است: همانگونه که مطلعید متاسفانه استان اصفهان این روزها دارای رتبه دوم شیوع بیماری کرونا در کشور می‌باشد که دلیل عمده این موضوع ترددهای ورودی بسیار زیاد به استان است. اصرار بر عادی نمایی وضعیت بحرانی در استان اصفهان از سوی دولت، فرصت کنترل و مهار بحران را بیش از پیش به هدر می‌دهد.

در ادامه آمده است: آمار ثبت شده نشان دهنده قرمز بودن شرایط در اکثر شهرستان‌های استان اصفهان است. مقابله با ویروس کرونا در اصفهان نیازمند تشکیل ستاد ملی مدیریت بحران مجزا برای این استان است. آقای روحانی به داد مردم استان اصفهان برسید. سفرهای متعدد هموطنان به استان اصفهان، اصفهان را به کانون اصلی شیوع این بیماری تبدیل کرده و این موضوع اصلا شوخی بردار نیست.

در بخش دیگری آمده است: شایسته اصفهان نیست که خرید دستکش، مواد ضد عفونی کننده و ماسک برای مردم عزیز غیرممکن شود. اگر اقدامات و جانفشانی پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی استان و نیروها و گروه‌های مردمی و جهادی در این هفته‌ها نبود عمق فاجعه در استان اصفهان بسیار شدیدتر می‌شد. لازم است دولت و شخص جنابعالی به صورت جدی و عملیاتی برای کنترل این شرایط وارد میدان شوید.

آخرین اخبار کرونا در اصفهان| آرامستان‌ اصفهان تعطیل شد؛ دانش‌آموزان دهاقانی روزانه 1000 ماسک تولید می‌کننداصفهان|وقتی کرونا مهدهای کودک را هم درگیر می‌کند؛ تسهیلات مالی به مهدها تعلق گیردامام‌جمعه اصفهان مطرح کرد: همکاری تمام عیار علما و روحانیون در جلوگیری از شیوع کرونا

اهم انتظارات مردم استان اصفهان در این شرایط از دولت به شرح ذیل می‌باشد:

*تشکیل فوری ستاد مدیریت بحران و اعزام نماینده تام‌الاختیار جنابعالی به استان و اعلام وضعیت قرمز

*تخصیص اعتبارات ویژه و فوری به دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان و هلال احمر استان

*تفویض اختیارات لازم به مدیریت ستاد استانی مقابله باکرونا برای اعمال محدویت‌های ترددی و تعطیلی‌های لازم

*حکم قاطعانه جهت ممنوعیت هرگونه سفر به استان اصفهان

*فکر عاجل برای گروه‌های محروم و آسیب‌پذیر جامعه به‌خصوص کارگران روزمره، بی‌خانمان‌ها، کارگران ساده و همه مردم شریفی که نمی‌توانند بدون کمک دولت و حاکمیت در خانه بمانند.

*ارسال تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی و مواد ضدعفونی کننده به استان اصفهان

*لزوم تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی استان و حل مشکلات استخدامی نیروهای تبصره‌ای دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مشوقی برای این جانفشانی

انتهای پیام/ 162/ ز

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح بازدید روز گذشته خود از اداره کل انتقال خون استان تهران گفت: این بازدید به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران و جهت آشنایی میدانی با دستاوردها، خدمات، ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه مهم و حیاتی برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: با توجه به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسئولین سازمان انتقال خون، این اداره کل تأمین کننده ۲۵ درصد خون و سایر فرآورده‌های خونی کشور و از مراکز حیاتی تهران است و خون، پلاسما، پلاکت، کرایو و ... از فرآورده‌های خونی است که این مجموعه برای بیمارستان‌ها و بیماران خاص، اعمال جراحی، بیماران سرطانی و ... تأمین می‌کند.

خضریان با بیان اینکه انتظارات اعتباری متناسب با وسعت و اهمیت این مجموعه از مهمترین مسائل اداره کل انتقال خون استان تهران است، گفت: با توجه به نیاز اداره کل انتقال خون به تجهیزات خاص برای تولید و انتقال محصولات خونی و حفظ سلامت این محصولات و هزینه بالای نیروی انسانی متخصص و شبانه‌روزی، مجموعه انتقال خون با کسری اعتبارات در سال گذشته مواجه بوده و این مسأله موجب نارضایتی بخشی از کارکنان و حتی ترک کار آنها و شرکت‌های طرف قرارداد شده است.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: عدم مدیریت بحران برای وقایع طبیعی و آسیب پذیری برخی از اماکن وابسته به سازمان انتقال خون در برابر این حوادث و موضوعات مرتبط با حملات سایبری بخش دیگری از مشکلات انتقال خون کشور است که باید هرچه سریعتر مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

خضریان در پایان بیان کرد: با عنایت به برنامه دولت جهت افزایش نزدیک به ۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح استان تهران، ضروری است موضوع نگاه ویژه به مراکز دریافت محصولات و فرآورده‌های خونی به عنوان یک امر حیاتی برای خدمات درمانی در تهران مورد توجه جدی قرار گیرد و در همین خصوص مقرر شد تا مجمع نمایندگان تهران در جلسات آتی خود با مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به این موضوع ورود نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی