Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@08:54:24 GMT

خیران میاندوآبی به یاری نیازمندان شتافتند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۳۹۳۰

خیران میاندوآبی به یاری نیازمندان شتافتند

مهناز شاه‌محمدزاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سبد کالا توسط خیران نیک‌اندیش و حامیان همیشگی کودکان نیازمند به نام «حسن زنجایی» و همسر وی «ایران حضرتی» اهدا شد.

وی افزود: بسته‌های اهدایی شامل ۱۰۰ بسته ماکارونی، ۵۰ عدد رب گوجه‌فرنگی، ۵۰ عدد روغن مایع، ۳۰۰ کیلوگرم نخود، لوبیا و عدس (هر کدام ۱۰۰ کیلوگرم) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین ۳۰۰ عدد پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی، محلول ضدعفونی‌کننده، بیسکویت خانواده، شکلات و برنج از اقلام اهدایی است.

«شاه‌محمدزاده» با بیان اینکه سویا، مربا و چای ۴۵۰ گرمی نیز جزو کالاهای اهدایی بوده، اظهار داشت: همچنین گوشت یک راس گوسفند قربانی اهدا شد و با توجه به اینکه گوشت قربانی و ‌مرغ از سوی خیّران طی سه ماه اهدا شده بود، این مرحله نیز برای هر خانواده یک بسته گوشت و یک عدد مرغ از موجودی موسسه اهدا شد.

وی اضافه کرد:۵۰ کیسه برنج ۱۰ کیلویی،۵۰ عدد روغن مایع، ۵۰ عدد رب گوجه‌فرنگی و ۵۰ بسته چای از سوی خانواده «ایل بیگی» و ۱۰۰ بسته قند پنج کیلوگرمی اهدایی از سوی یک خیر دیگر توزیع شد.

«شاه‌محمدزاده» گفت: همچنین بروشورهای آموزشی رنگی که حاوی نکاتی درباره راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا و علایم بیماری است، تهیه و به همراه سبد کالا بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

وی اضافه کرد: در این آموزش کودکان تحت پوشش به عنوان سفیر سلامت معرفی شده و برای آموزش به خانواده دعوت به همکاری شدند.

مدیرعامل گروه حامیان کودکان نیازمند میاندوآب اظهار داشت: مردم و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را جهت حمایت از کودکان نیازمند به شماره کارت مجازی کانون ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۳۷۱۱۶ واریز کنند.

گروه حامیان کودکان نیازمند میاندوآب گروهی خودجوش و مردمی است که اعضای آن با هدف مشارکت در تامین هزینه‌های کمک تحصیلی، پزشکی، دارویی، دندانپزشکی، روانپزشکی، پاراکلینیک، پوشاک و خوراک کودکان نیازمند میاندوآب و حومه فعالیت می‌کند.

در میاندوآب ۲۹ موسسه مردم نهاد در زمینه‌های مختلف زیست محیطی، پزشکی، آموزشی، ورزشی، توانبخشی و خیریه مجوز دریافت کرده‌اند که هم‌اکنون ۱۲ موسسه از بین آنها فعال است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برنج زیست محیطی کودکان گوجه فرنگی مردم نهاد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کودکان نیازمند اهدا شد ۵۰ عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات حوزه صمت در استان همدان اظهار کرد: باتوجه به سیاست گذاری های دولت و تکلیفی که به صورت قانونی برای ادارات تعریف شده، در این موارد سعی شد تا تمام موارد و مسائل طرح جوانی جمعیت به صورت مناسب به انجام رسد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع باید بتوانیم با ایجاد اشتغال و بسترسازی حوزه واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی که هرکدام به نوبه خود ارزش افزوده بسیار خوبی را در استان به صورت غیرمستقیم در حوزه جوانی جمعیت ایجاد خواهند کرد.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: همچنین ایجاد اشتغال و کارآفرینی که افراد منجر با این می شوند که نسبت به اقتصاد خانواده که یکی از ارکان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

شانیان با بیان اینکه اشتغالزایی بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم، افزود: در استان همدان امروز، کار هست اما کارگر و کارمند در بخش خصوصی نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیازهای مردم ما در حوزه بازار در شهرستان های همدتن متفاوت عمل می کنند اما در مجموع اگر بخواهیم مرکز استان را ملاک قرار دهیم، در دسترس بودن اقلام و کالاهای که باید برای ابتدای زندگی را شاهدیم.

شانیان با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیفات متعدد نیز از افزایش قدرت خرید مردم سخن گفت.

وی افزود: استان همدان یکی از استان های است که تورم کمتری را نسبت به سایر استان ها تجربه کرده که این امر به صورت مستقیم با سفره و معیشت مردم و خانواده ها و تشکیل خانواده برای افراد موثر خواهد بود.

وی در تشریح این موضوع اظهار کرد: اقلام اولیه مانند شیرخشک، پوشک و سایر موارد که برای فرزندان باید در دسترس باشد، در دسترس مردم است و نرخ آنها نیز در سیاست گذاری های وزارت صمت گنجانده شده است.

کد خبر 6092915

دیگر خبرها

  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم