Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مهاباد روز پنج‌شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از خیّران مهابادی که نخواست نامش فاش شود هزینه هزار بسته حمایتی را به ارزش ریالی ۱.۵ میلیارد ریال تقبل کرده‌است.

ایرج شجاعی اضافه کرد: هر یک از بسته‌های این خیّر خوشنام شامل ۱۰ کیلو برنج، پنج کیلو قند، یک عدد روغن مایع، یک عدد رب و ۱۰ بسته دستمال کاغذی جیبی است که بین خانواده‌های نیازمند و کسانی که کسب و کار آنان از حال و هوای این روزها متأثر شده، توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از توزیع ۲۵۰ بسته حمایتی دیگر توسط شرکت بازرگانی خصوصی خبر داد و اظهار داشت: این خیر هم در یک اقدام انسان دوستانه ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه ۲۵۰ بسته حمایتی هزینه کرده است.

پیش از این نیز ۳۵۰ بسته مواد غذایی توسط سپاه مهاباد بین نیازمندان و کارگران روزمزد این شهرستان در آستانه سال جدید توزیع شده بود.

با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده‌اند که براین اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است.

پنج‌هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، یکهزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه دانش آموز دانشجو قند کمیته امداد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امین لچینانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر دراین همایش با اشاره به غربالگری ۱۰۰ درصدی فشارخون و دیابت برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح، در شهر فریدونشهر ۳۶۹ نفر مبتلا به فشار خون بالا و ۱۲۷ نفر نیز مبتلا به دیابت شناسایی شدند.
شهرستان فریدونشهر دارای ۳۵۰ خیر سلامت است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار