Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر صمدی روز پنجشنبه افزود: از اول اسفند تاکنون ۲۲۲ نفر بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان های این شهرستان  بستری شوند که  از این تعداد ۱۵۲ نفر بهبود و ترخیص شده اند.

وی بیان کرد: هم اکنون ۵۸ نفر در بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر بستری و تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

صمدی  ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری چند روز اخیر مردم شریف مشگین‌شهر و اصناف، کسبه و بازاریان گفت: قطع زنجیره شیوع و گسترش بیماری ویروس کرونا در این شهرستان باعث توقف روند صعودی افزایش بیماری طی یک هفته اخیر شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۲ بیمار در این شهرستان جانباخته اند که  که نتیجه آزمایش ۷ نفر از آنان مثبت قطعی و بقیه منفی و یا مشکوک بوده است.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان ویروس مشگین کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رخداد بارش های موثر در چهار ماه اخیر در استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین عابد بیان کرد: بیشتر شهرهای استان همدان دارای آب و هوایی سرد ونیمه خشک، با تابستانی معتدل و زمستانی سرد و دارای فصول کوتاه در بهار و پاییز است و از نظر بارش به دو فصل خشک و تر تقسیم می‌شود.

وی افزود: به طور میانگین بارش‌های ایستگاه هواشناسی فرودگاهی همدان از نیمه آبان شروع شده و تا نیمه اردیبهشت ادامه می‌یابد. به عبارتی می‌توان گفت که در پنج ماهه خرداد لغایت مهر حدود ۸% و در ۷ ماهه آبان لغایت اردیبهشت ۹۲% خود را دریافت می‌نماید.

عابد بیان کرد: میانگین بارش بلند مدت سال زارعی (ابتدای مهر لغایت ۳۱ شهریور) استان همدان برابر با ۳۴۰ میلی‌متر و برای ایستگاه هواشناسی فرودگاهی همدان این عدد برابر با ۳۱۲ میلی‌متر است. از ابتدای سال زارعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تا کنون مقدار بارش استان به مقدار ۳۳۵ میلی‌متر رسید که ۲۳ میلی‌متر بیشتر از بلند مدت و ۱۱۷ میلی‌متر بیشتر از سال زارعی قبل ثبت شده است. این شرایط برای شهرستان همدان ۶۶ میلی‌متر بیشتر از بلند مدت و ۱۵۸ میلی‌متر مشاهده شده است. ۲۸ میلی‌متر از افزایش بارش نسبت به بازه مدت در بازه زمانی مربوط به ۵۰ روز اخیر بوده است. بین شهرستان‌های همدان بیشترین افزایش بارش در شهرستان‌های نهاوند، همدان، ملایر و تویسرکان می‌باشد هر چند شهرستان‌های رزن، درگزین و اسدآباد هنوز به بارش نرمال نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال زارعی تاکنون بیشترین بارش ایستگاهی در ایستگاه‌های پایش هواشناسی استان از ۷۳۱ میلی‌متر ایستگاه بارانسنجی تاریک دره نهاوند و کمترین آن در قهورد شهرستان کبودرآهنگ ثبت شده است.

کد خبر 6100023

دیگر خبرها

  • طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • رخداد بارش های موثر در چهار ماه اخیر در استان همدان
  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر