Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کرج از اعمال محدودیت تردد مسافران مشکوک به انتقال ویروس کرونا برای ورود به استان البرز خبر داد.

 غفور قاسم پور در بازدید روز پنجشنبه ۲۹ اسفند در بازدید از پایانه اتوبوسرانی کرج و اتوبان کرج – قزوین اظهار کرد: به دنبال اجرای سیاست‌های کلان دولت و وزارت بهداشت مبنی بر در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به دستور استاندار محترم از صبح امروز، ورودی‌های کلانشهر کرج از اتوبان قزوین – کرج به استان با محدودیت تردد خودروها و غربالگری و تب سنجی مسافران همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: به رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده شاهد آغاز سفرهای نوروزی و عزیمت مسافران و گردشگران به سایر نقاط هستیم؛ به همین دلیل ورودی کلانشهر کرج از میدان بیلقان تا ورودی اتوبان کرج – قزوین با مشارکت بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و هلال احمر پایش می‌شود و در صورت مشاهده بیماران مبتلا به ویروس کرونا، خودرو متوقف و از ادامه سفر جلوگیری خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0031BK

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا مسافر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم