Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک اقدام خیرخواهانه دیگر از سوی جامعه فوتبال در این روزهای سخت صورت می‌گیرد. 

طرفداری- گری نویل می‌گوید مجموعه هتل‌های خود را که به صورت مشترک همراه رایان گیگز مالک آن است، در اختیار سرویس سلامت همگانی انگلستان (NHS) قرار داده است.

به گزارش رویترز، روز گذشته خبر رسیده بود باشگاه چلسی هتل‌های خود را برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار NHS قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویل با انتشار ویدیویی در توییتر، در مورد مجموعه هتل‌های GG گفت:

176 تختخواب ما از روز جمعه در اختیار کارکنان NHS و کادر درمانی قرار خواهد گرفت. کل صنعت ما باید همبستگی خود را نه فقط برای کارکنان خودمان در این برهه مبهم، بلکه افرادی که در این شرایط طی ماه‌های آینده به اسکان نیاز دارند، نشان بدهد. کادر درمانی برای قرنطینه شدن و فاصله گرفتن از خانواده خود می‌توانند طی ماه‌های آینده بدون پرداخت هزینه‌ای در این هتل‌ها اقامت داشته باشند.

ویروسی که در سطح جهانی بیش از 212 هزار نفر را درگیر خود کرده، جان 8700 نفر را گرفته است. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا