Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به معرفی گروهی از فوتبالیست‌های بااستعداد و جوان منطقه آسیای مرکزی پرداخته است که پتانسیل تبدیل شدن به ستاره‌های نسل آینده فوتبال این قاره را دارند. اللهیار صیادمنش بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال هم یکی از این بازیکنان است.

 

AFC درباره مهاجم ایرانی ۱۸ ساله تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه نوشته است: آسیای مرکزی هموازه منطقه‌ای با سوابق پرافتخار فوتبالی بوده است و با حضور چندین بازیکن جوان با استعداد که در سال‌های آتی بیشتر به چشم خواهند آمد، دورنمای آینده این منطقه هم روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللهیار صیادمنش یکی از هفت بازیکن بااستعداد منطقه آسیای مرکزی است که به نظر می‌رسد حرفه‌ای طولانی و موفق پیش رو داشته باشند. این بازیکن که توانایی بازی در پست‌های مختلف را دارد، جوانترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران است. صیادمنش تنها ۱۷ سال داشت که اولین گل ملی خود را در بازی مقابل سوریه زد، دستاوردی که تنها یک ماه پس از منعقد شدن قرارداد او با تیم فنرباغچه حاصل شد.


در ادامه گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خوانید: این انتقال فرصتی در اختیار بازیکن جوان قرار داد تا در بازی‌های دوستانه تیمش در ماه جولای مقابل تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید به میدان برود. او سپس به تیم استانبول‌اسپور ترکیه قرض داده شد. صیادمنش در رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا که ماه ژانویه سال گذشته در تایلند برگزار شد، گوشه‌هایی از پتانسیل فوق‌العاده خود را به نمایش گذاشت و اینگونه بود که زمینه بازگشت او به فنرباغچه در نیمه دوم فصل سوپرلیگ ترکیه فراهم شد.

 


گولژیگیت آلیکولوف بال ۱۹ ساله تیم کایرات قزاقستان، اوستون اورنوف هافبک ۱۹ ساله ازبک تیم اوفای روسیه و هموطن ۱۷ ساله او جسور جالولیدینوف در تیم بنیادکار، بکناز آلمازبکوف مهاجم قزاق ۱۴ ساله تیم گالاتاسرای ترکیه، مخریالدین خاسانوف دروازه‌بان ۱۷ ساله خوجاند تاجیکستان و هموطن ۱۷ ساله او رستم سویروف از تیم ایستیکلول دیگر بازیکنانی هستند که AFC آن‌ها را دارای پتانسیل تبدیل شدن به نسل بعدی ستاره‌های قاره کهن می‌داند.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش کنفدراسیون فوتبال آسیا سایت AFC سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا لژیونر فوتبال آسیا ۱۷ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴

ماجراجویی سیلوا در انگلیس به پایان می‌رسد

طرفداری | تیاگو سیلوا با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان فصل جاری و پس از ۴ سال، چلسی را ترک خواهد کرد. سیلوای ۳۹ ساله که لقب مسن‌ترین بازیکن تاریخ چلسی را به دوش می‌کشد، در آگوست ۲۰۲۰ با قراردادی چهار ساله به جمع آبی‌های لندن پیوست و موفق شد با این تیم به عناوین مهمی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان دست یابد.

سیلوا تا به این لحظه ۱۵۱ بازی برای چلسی انجام داده و موفق به ثبت 9 گل و ۳ پاس گل شده‌است. از فلومیننزه به عنوان مقصد بعدی این مدافع باتجربه یاد می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد