Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، مهرداد جمال ارونقی اعلام کرد: اولین محموله ترخیص شده از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) ، ۱۶ دستگاه تجهیزات پزشکی است که با صدور حکم خروج ، ترخیص و در اختیار مرجع مربوطه قرار داده شد.

معاون گمرک ایران افزود: محموله دوم عبارت از مواد اولیه کیت مولکولی  (جهت تشخیص کرونا ) می باشد که با مجوز وزارت بهداشت، بصورت حمل یکسره از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) ترخیص و به مراکز مربوطه ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: محموله سوم عبارت از سه کانتینر شامل بیش از ۱۱ هزار عدد ترمومتر (تب سنج) و ۲۴ هزار دستگاه فشارسنج و سایر تجهیزات پزشکی از جمله گوشی پزشکی است که تشریفات گمرکی این محموله نیز هم اکنون در گمرک تهران درحال انجام است و تا ساعتی دیگر از گمرک ترخیص خواهد شد.

ارونقی افزود: علاوه بر این محموله ها ، تشریفات گمرکی محموله های دیگری از جمله مواد اولیه ، کالاهای بهداشتی و پزشکی مرتبط نیز بصورت مرتب از گمرکات کشور از جمله گمرک شهید رجایی بندرعباس در حال انجام و خروج است.

کد خبر 4882634 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: گمرک ایران ماسک طبی ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت نفت گمرک ایران قیمت دلار بورس وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام طرح ملی مسکن تولید نفت عبدالناصر همتی وال استریت ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • ماجرای محموله روغن آلوده و مسموم و تاریخ گذشته + واکنش وزارت بهداشت
  • وزارت بهداشت : محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد
  • ماجرای مجوز ترخیص روغن های خوراکی وارداتی
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده
  • وزارت بهداشت: محموله روغن آلوده به سموم مجوز مصرف ندارد
  • ورود دادستانی برای تعیین تکلیف ۳۳۰۰ خودرو خارجی معطل در گمرک شهید باهنر
  • ماجرای رسوب ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در بندرعباس
  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد