Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری چوب آلات جنگلی قاچاق در منزل فردی در روستای پهنه کلا ساری تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار مامورین انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران بخش انتظامی پاسگاه هولار با اخذ دستور مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم ۵ تن چوب جنگلی قاچاق را که به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. دستگیری سارق آیفون منازل در بهشهر سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت آیفون منازل در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت آیفون‌های تصویری منازل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چوب آلات جنگلی قاچاق مقام قضایی منابع طبیعی سرقت آیفون جنگلی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل