Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:44:46 GMT

هزینه مراسم آخرین پنجشنبه سال صرف مبارزه با کرونا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۴۷۰۱

هزینه مراسم آخرین پنجشنبه سال صرف مبارزه با کرونا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) ملکان گفت: به همت مردم روستای حسین آباد ملکان هزینه احسان سرخاک (پنجشنبه آخر سال) صرف تهیه بسته های بهداشتی برای خانواده های بی بضاعت شد. 

«سولماز محمودی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به جدی بودن خطر شیوع ویروس کورنا در کشور و اهمیت پیشگیری با رعایت نکات بهداشتی؛ اظهار داشت: بعد از عملیاتی شدن چند اقدام مهم در روستای حسین آباد ملکان، مانند گندزدایی معابر و اماکن عمومی و اجرای کلاس های آموزشی برای مبارزه با کورنا، به فکر تهیه بسته های معیشتی ویژه برای خانواده های بی بضاعت افتادیم تا احیاناً تنگدستی این عزیزان مانع رعایت نکات کامل بهداشتی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) روستای حسین آباد ملکان در ادامه سخنان خود با بیان این‌که در اوضاع کنونی و با وجود مشکلات فراوان باید مردم بیشتر از پیش پشتیبان دولت باشند، افزود: با توصیه های موکد کارشناسان نظام سلامت بر لزوم عدم تشکیل اجتماعات؛ پیشنهادی از طرف فعالان کانون حضرت معصومه به مسوولین روستا ارائه شد مبنی بر اینکه هزینه مراسم آخرین پنجشنبه سال که اهالی روستا همه ساله بر سر مزار عزیزانشان حاضر شده و با قرائت فاتحه، حلوا و خیرات پخش می‌کردند‌؛ صرف خرید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی برای خانواده های بی بضاعت شود.

 

وی با تشکر از همکاری صمیمانه دهیار محترم و ریش سفیدان در پیش برد چنین اقدامات خداپسندانه ای گفت: خوشبختانه این پیشنهاد نیز مورد استقبال مسوولین و اهالی روستا واقع شد و مبلغی قابل توجهی توسط مردم فهیم و انقلابی روستا جمع و فورا صرف خرید مواد شوینده و اقلام بهداشتی شد که طی امروز و فردا با بسته بندی و آماده سازی، بین خانواده های بی بضاعت بصورت کاملا مخفی و شبانه پخش خواهد شد.

 

محمودی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید به لزوم همیاری و همکاری با نظامت سلامت در این وضعیت حساس، اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات به عمل آمده و به برکت دعای مومنین، تاکنون موردی مشکوک به ویروس کورنا در روستای حسین آباد ملکان دیده نشده و در چند روز آینده با همکاری اداره بهداشت شهرستان و ستاد مقابله با کورنا، قصد داریم طی برنامه ای چندساعته از تمامی اهالی روستا به نوبت در مسجد جامع، تست اولیه کورنا گرفته شود.

 

وی در پایان با اشاره به اهداف این طرح شامل جلوگیری از تجمعات پرخطر و حمایت از مستمندان در برابر این بیماری، ابراز امیدواری کرد به همت و تلاش مدافعان سلامت، ملت غیور ایران اسلامی، دست در دست هم مانند سال های گذشته از این بحران نیز سربلند و پیروز، عبور کرده و لوح زرینی به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهد شد.

پایان پیام/697

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کورنا کورنا خانواده های بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب این روستا؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق 90 متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول 1800 متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است، افزود: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است