Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-08@20:26:47 GMT

کرونا دامن بازار گل شب عید را هم گرفت+قیمت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۴۸۱۲

کرونا دامن بازار گل شب عید را هم گرفت+قیمت

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اکبر شاهرخی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته قیمت گل ۵۰ درصد کمتر شده است، گفت: با شیوع ویروس کرونا هیچ مراسمی برگزار نخواهد شد و در نتیجه گلی نیز خریداری نمی شود؛ از طرفی استقبال مردم نیز کاهش یافته است و درنتیجه کاهش ۷۰ درصدی خرید گل وگیاه باعث شده گلهای تولیدکنندگان روی دستشان بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه سال گذشته گلدان سنبل ۴۰ هزار تومان هم به فروش می رسید که در حال حاضر قیمت آن به ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان رسیده است، گفت: قیمت گل لاله ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، سینه ری ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان و گل شب بو حدود ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران تصریح کرد: امسال به دلیل صرفه جویی در مصرف گندم و ماش، تخم نارنج در مقادیر زیادی برای تولید سبزه کاشته شد که با قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد ولی استقبال برای این قلم نیز بسیار کم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه هوا رو به گرمی رفته است و مغازه داران ناچارند برای نگهداری گل هایشان کولر روشن کنند، گفت: در انبارهایی که گل نگهداری می شود امکان خنک نگه داشتن  آنها وجود ندارد و با این اوصاف عمر گلها کوتاهتر و نهایتا ۴ تا ۵ روز خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: کروناویروس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد

 

به گزارش تابناک، قیمت گوشت گوساله در بازار امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبات داشت اما قیمت مرغ کشتار نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرد و ۷۷ هزار و ۹۴۰ تومان در بازار رسید. 

همچنین قیمت انواع گوشت و دام زنده در بازار امروز به شرح زیر است:

دام زنده هر کیلو ۳۲۰ هزار تومان 

دام کشتار هر کیلو ۶۰۰ هزار تومان 

مرغ زنده هر کیلو ۵۴ هزار و ۹۲۸ تومان 

گوشت منجمد گوساله هر کیلو ۳۱۵ هزار تومان 

بوقلمون کشتار  هر کیلو ۹۲ هزار تومان 

شترمرغ کشتار هر کیلو ۳۴۱ هزار تومان 

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ ماه کار کنید نیسان آبی بخرید‍
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • نفرین پنج که دامن‌گیر انسان و پستانداران شد
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!