Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:50:51 GMT

مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه استان البرز لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۵۱۰۳

مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه استان البرز لغو شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: مراسم تحویل سال نو در هیچ یک از بقاع متبرکه استان البرز با حضور مردم برگزار نمی‌شود. ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام علی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: طرح آرامش بهاری چندین سال است که به‌منظور ترویج ارزش‌ها، باورها و سبک زندگی اسلامی ایرانی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌برنامه‌ها و مراسمات تحویل سال در بقاع متبرکه گلستان لغو شدمراسم لحظه تحویل سال‌ نو در حرم‌های شهدای گمنام آذربایجان شرقی برگزار نمی‌شودویژه برنامه 4 ساعته "چهل تیکه" برای تحویل سال تلویزیون/ بدون تماشاگر با بازیگران، دوبلورها و گوینده‌ه

وی افزود: امسال این طرح با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام شورای تامین استان بر عدم تجمع افراد برای کاهش ابتلا به این ویروس در استان برگزار نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های ویژه نوروزی اوقاف برپایی خیمه‌های معرفت بود که با اعزام مبلغین از استان قم انجام می‌شد که این برنامه نیز امسال برگزار نمی‌شود و کلیه برنامه‌های فرهنگی اوقاف تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

دشتکی عنوان کرد: در ایام نوروز 99 در جایگزینی طرح آرامش بهاری پویش حمایت از خانواده‌های نیازمند با عنوان آستان مهربانی در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین هدایای فرهنگی که در سال‌های گذشته در خیمه‌های معرفت استان داده می‌شد امسال در قالب خرید ملزومات بهداشتی خریداری و بین افراد اطراف بقاع توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: بر اساس این طرح نیازمندان هر محله توسط هیئت امنای مساجد و مراکز  بقاع متبرکه شناسایی شده و کمک معیشتی به آنها اهدا می شود.

وی عنوان کرد: طرح آستان مهربانی در استان بالغ بر هزار خانواده را تحت حمایت خود قرار داده و بن کارت خرید ارزاق به آن‌ها داده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه بن کارت‌های کمک معیشتی از محل کمک‌های بقاع متبرکه و نیات واقفان انجام شده است، خاطرنشان کرد: جمعا مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال برای اهداء این کمک‌ها هزینه شده است.

وی گفت: با توجه به شرایط جامعه و نظر شورای تامین استان امروز مصادف با پنجشنبه آخر سال تمامی بقاع متبرکه استان تعطیل و مامورین نیرو انتظامی در آنجا مستقر هستند.

وی بیان کرد: در راستای عدم قطع ارتباط فرهنگی بین اوقاف و جامعه، این اداره کل اقدام به راه اندازی هیئت مجازی کرده و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه افزود: این برنامه‌ها شامل جشنواره مجازی وقف احسان ماندگار، تولید و محتواسازی 70 کلیپ قرآنی و تفسیر آن، برگزاری مراسمات ادعیه خوانی، ویژه برنامه‌ها شهادت و ولادت های ائمه می باشد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله مراسم ویژه تحویل سال در بقاع متبرک استان برگزار می‌شد، گفت: امسال هیچ برنامه تحویل سالی با حضور مردم در بقاع برگزار نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: برنامه تحویل سال صداوسیمای استان البرز به صورت زنده و مستقیم از امام زاده طاهر از ساعت شش الی 10 صبح روز اول فروردین پخش می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز برگزار نمی شود بقاع متبرکه برنامه ها تحویل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر