Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@20:02:04 GMT

عیدی سپاه به مردم/ ظرفیت تولید گاز کشور افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۵۳۰۸

به گزارش فارس از شهرستان عسلویه، در روزهای پایانی سال رونق تولید با تلاش متخصصان ایرانی در شرکت صدرا زیر مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سکوی 14D فاز 14 پارس جنوبی وارد مدار تولید شد.

سکوی 14D که به همت تلاشگران ومتخصصان صنعت نفت وگاز کشور در شرکت صدرا بوشهر ساخته شده و در موقعیت خودش  در حوزه مشترک گازی میدان پارس جنوبی نصب شد پس از عملیات هوکاپ و راه‌اندازی٬ گاز را توسط خط لوله 32 اینچ به پالایشگاه خشکی در شهرستان کنگان برای استحصال وشیرین سازی ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن صمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این سکو با توان متخصصان صدرا طراحی، ساخته، نصب و وارد  تولید شد، اظهار داشت:  با بهره برداری از این سکوی گازی روزانه 14 میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده شد.

مدیرعامل شرکت صدرا ، ضمن تبریک این دستاورد به ملت با عظمت ایران بیان کرد: وزن سکوی 14D به همراه دیگر سازه‌های آن 7 هزار تن است که با تلاش  متخصصان جوان ایرانی در جزیره صنعتی صدرای بوشهر ساخته شده است و توسط ناوگان پیشرفته شرکت صدرا حمل و نصب و اکنون راه‌اندازی و وارد مدار تولید شد.

وی بیان کرد: با وارد مدار شدن  سکوی 14D فاز 14 پارس جنوبی برداشت گاز  از این فاز روزانه 14 میلیون مترمکعب افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت صدرا  افزود: این شرکت وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) توانایی طراحی٬ مهندسی٬ ساخت٬ نصب و راه‌اندازی انواع سکوهای گازی ونفتی را داراست که نشان از خودکفایی واتکا به نیروهای متخصص ومتعهد ایرانی است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شرکت صدرا سکوی 14D

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد آن، امر، ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت، بالندگی، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: لذا سپاه با همه نهاد‌ها، با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص، ولی فقیه زمان است، ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌کنیم و پاسداران هم سعی کردند خودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

او تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان تاکید کرد:طوفان الاقصی، تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد سپاه و امر، ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت