Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید به علت خروج از قرنطینه و سفر به کشورش به شدت مورد انتقاد رسانه ها در بلگراد قرار گرفته است.

طرفداری- در حالیکه اعضای باشگاه رئال مادرید به علت ابتلای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برند، لوکا یوویچ برای جشن تولد نامزدش به بلگراد سفر کرده و همین باعث خشم مسئولان باشگاه رئال مادرید و حتی نخست وزیر صربستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش AS، خانم آنا برنابیچ، نخست وزیر کشور صربستان در این رابطه بدون اینکه اسمی از بازیکن بیاورد گفت:

ما شاهد الگو های منفی از سوی فوتبالیست های ستاره خود بوده ایم که میلیون ها یورو در آمد دارند و برای بازگشت به خانه، قرنطینه اجباری را نادیده می گیرند.

باوجود درخواست کشور صربستان از شهروندان خود، نزدیک 45,000 صرب از کشور های مختلف دنیا به خانه برگشته اند و قرنطینه را زیر پا گذاشته اند.

روزنامه Blic صربستان هم عنوان کرده پلیس این کشور تمام حرکات و رفتار های یوویچ را زیر نظر دارد:

او به جای اینکه در قرنطینه بماند، در سراسر بلگراد مشغول خوشگذرانی بوده است. لوکا حرکت بسیار احمقانه ای کرده و باوجود تمام هشدار ها مادرید و قرنطینه باشگاه را ترک کرده و به صربستان برگشته است.

این اتفاق در حالی رخ داده که یوویچ به علت استفاده مشترک از برخی امکانات و وسایل ورزشی با تامپیکنز (بازیکن بسکتبال مبتلا به کرونا) باید حساسیت و دقت بیشتری به خرج می داد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد

به گزارش همشهری آنلاین در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا ژیرونا در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ بارسلونا را شکست داد تا با این نتیجه قهرمانی رئال مادرید قطعی شود.

در این دیدار آندرئاس کریستنسن و روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی برای بارسلونا گلزنی کردند و آرتم دووبیک، کریستین پورتو دو بار و میگوئل گوتیرز برای ژیرونای شگفتی ساز گلزنی کردند.

به این ترتیب رئال مادرید چند هفته زودتر قهرمانی در لالیگا را به دست آورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی پیش از این دیدار با ۳ گل براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو موفق به شکست کادیس شدند.

به این ترتیب رئال مادرید با هدایت کارلو انچلوتی به قهرمانی در لالیگا رسید.

این سی و ششمین قهرمانی رئال در تاریخ لالیگا محسوب می شود.

رئال مادرید باید این هفته در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خانه پذیرای بایرن باشد و می تواند با صعود به دیدار نهایی، هفته رویایی داشته باشد.

کد خبر 849216 برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025