Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه درخصوص شیوع ویروس کرونا و به منظور پایش سلامت و بهداشت پرسنل، دوربین حرارتی در ساختمان مرکزی این مجموعه و مجتمع آرادکوه نصب کرد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، از ابتدای اعلام شیوع ویروس  COVID19 در شهر تهران که سبب نگرانی‌های بسیاری میان شهروندان شد، سازمان مدیریت پسماند شهر تهران به‌منظور حفظ بهداشت و سلامت عموم شهروندان و در راستای اجرای رسالت های زیست محیطی خود، انجام اقدامات پیشگیرانه‌ای را در قالب فعالیت‌های متعدد درون و برون سازمانی در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضدعفونی کردن روزانه ۱۰ ایستگاه میانی خدمات شهری، دو ساختمان اداری، یک ساختمان لجستیکی و مجتمع پردازش آرادکوه درکنار ضدعفونی کردن خیابان های اصلی و پرتردد شهر از جمله فعالیت های پیشگیرانه و مستمر این سازمان است.

نصب دوربین حرارتی از دیگر اقدامات سازمان مدیریت پسماند برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به پرسنل است.

این دوربین که به منظور تب سنجی دقیق و تسریع در پایش سلامت پرسنل نصب شده است از طریق ارسال سیگنال قادر به تشخیص میزان حرارت بدن انسان است تا کارمندان و مراجعان به ساختمان مرکزی و مجتمع آرادکوه با حداقل خطر در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مواجه باشند. پیشگیری از مواجهه حضوری و چهره به چهره برای سنجش سلامت افراد نیز از جمله مزیت های کاربردی این دوربین است.

آشکارسازهای این دوربین می‌توانند با مشخص کردن توزیع حرارتی نشان ‌دهند که کدام بخش از بدن دارای حرارات بالا و کدامیک حرارت کمتری دارد که در نهایت با کاربرد دوربین حرارتی دقت و سرعت تشخیص افزایش یافته و می توان تعداد بیشتری از پرسنل را مورد پایش بهداشتی قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران سلامت مدیریت ویروس کرونا سازمان مدیریت پسماند دوربین حرارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا