Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امامی روز پنجشنبه  راه‌اندازی گیت‌های غربالگری در ورودی شهرستان نیر ، ایجاد تونل ضد عفونی جهت خودروهای ورودی و احداث اقامتگاه پنج تختخوابی از جمله خدمات کمکی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان  در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا ذکر کرد.

 امامی  به خبرنگارایرنا گفت: قرارگاه پدافند زیستی تیپ ۴۰ ارتش سراب  با تمام امکانات خود در راستای مقابله با این ویروس برای  تب سنجی و ضدعفونی خودروهای سبک و سنگین اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اجازه ورود به شهرستان نیر به مسافرانی که قصد ورود به استان  از سمت شمالغرب کشور را دارند  داده نمی‌شود.

فرمانده  قرارگاه پدافند زیستی تیپ ۴۰ ارتش سراب نیز از تداوم  اقدامات پدافند بیولوژیکی ارتش تا محو کامل بیماری کرونا خبر داد. 

سرهنگ داود  همتی گفت: از روزهای اول شیوع بیماری کرونا ارتش درکنار مردم بوده و تیپ ۴۰ هجومی ارتش سراب  با بکارگیری گروهان جنگ نوین و گروهان بهداشت و درمان با پای‌کار آوردن بهترین امکانات خود از جمله ماشین رخش ۸ با  قابلیت ضدعفونی سطوح و خودروهای سواری سبک و سنگین  و گروهان بهداشت و درمان با امکانات اورژانس درجه ۲ ، پست امدادی تب سنجی تا مهار کرونا در خدمت مردم می‌باشد.

وی گفت: اهداف کلی ارتش  محدود کردن و به کنترل در آوردن ورودی شهرها و غربالگری مسافران با هماهنگی مسوولان استانی و شهرستانی و پشتیبانی از طرح‌های بهداشت و درمان است.

سرهنگ همتی  به راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت اشاره کرد و افزود: این ایستگاه‌ها در راستای کمک به مردم در حوزه درمان و سلامت فعال خواهند بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است

نابودی زیرساخت‌های نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی طی ۲۰۱ روزی که از جنگ می‌گذرد و در عین حال، آواره شدن بیش از ۲ میلیون فلسطینی در این باریکه، در کنار نبود کمترین امکانات بهداشتی سبب شده است بیماری‌های مختلف عفونی در میان مردم شیوع پیدا کند. 

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اکنون هپاتیت و مننژیت در میان فلسطینیان شیوع پیدا کرده است. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: بیماری‌های عفونی شدید به سرعت در حال گسترش در غزه است، زیرا شرایط غیربهداشتی از جمله آنها سرریز فاضلاب‌های انسانی به داخل خیابان‌ها و کوچه ها، و نیز نبود آب آشامیدنی کافی اصلی‌ترین دلایلی است که منجر به گسترش عفونت می‌شود.

این وزارتخانه به ویژه بر افزایش هشدار دهنده موارد هپاتیت و مننژیت تاکید کرده و خواستار حمایت فوری از همه نهاد‌های ملی، بین المللی، و بشردوستانه مرتبط با این موضوع شده است. 

پزشکان و امدادگران با توجه به فروپاشی سیستم بهداشت و درمان در غزه و نیز وضعیت وخیم انسانی به دلیل محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی، نسبت به همه گیری‌های بیماری‌های عفونی هشدار می‌دهند. 

برآورد‌ها نشان می‌دهد بیش از یک میلیون نفر از ساکنان غزه به بیماری‌های عفونی مبتلا شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان