Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمارهای آی آر اس در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد روزنامه تایمز آف ایندیا با میانگین مطالعه ۶.۴ میلیون خواننده با فاصله در صدر روزنامه‌های هند است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آمارهای آی آر اس در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد روزنامه «تایمز آف ایندیا» با میانگین مطالعه ۶.۴ میلیون خواننده با فاصله در صدر روزنامه‌های هند قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که نزدیکترین رقیب آن یعنی هندوستان تایمز ۳.۶ میلیون خواننده دارد. همچنین دیگر روزنامه‌های پرمخاطب یعنیهندو با ۱.۸۸ میلیون و تلگراف با ۴۹۰ هزار خواننده فاصله زیادی با این دو روزنامه مشهور دارند. مقاله اصلی روزنامه تایمزآو ایندیا در سه ماهه اول سال ۱۴۰ هزار خواننده بیشتر بدست آورد در حالیکه هندوستان تایمز ۱۲۰ هزار نفر از خوانندگان صفحه اصلیش را از دست داد. در مقایسه با روزنامه هندوستان تایمز نیز خوانندگان صفحه اصلی تایمزآو ایندیا بیش از دوبرابر شده است.

از نظر تعداد کل خوانندگان روزنامه تایمزآو ایندیا رشد ۶ درصدی را از ۱۵.۲ میلیون به ۱۶.۱ میلیون خواننده داشته و بالاتر از مجموع خوانندگان هندوستان تایمز و تلگراف قرار دارد. اکونومیک تایمز نیز از گروه تایمز در گروه روزنامه‌های انگلیسی زبان با یک میلیون خواننده رشد ۲۷۰۰۰ نفری داشته است درحالی که رقیب او مینت ۳۵۰۰۰ مخاطبش را از دست داده است.

تایمز آو ایندیا در صدر روزنامه‌های کل کشور قرار گرفته است.البته این روزنامه قبلاً هم بیشترین تعداد خواننده را داشت اما در حال حاضر روز به روز از رقبای خود فاصله می‌گیرد و صدرنشین بی چون و چرای روزنامه‌ها از نظر تعداد خوانندگان شده است.

در شهر مومبای صفحه اصلی روزنامه تایمز آو ایندیا ۱.۳۲۰ میلیون نفر خواننده در مقابل ۸۷۰ هزار خواننده روزنامه هندوستان تایمز در سه ماهه دوم سال بوده است. البته پیشاپیش در سه ماهه اول سال نیز با ۱.۲۸۰ میلیون در مقابل ۸۹۰ هزار خواننده هندوستان تایمز رتبه اول را داشت اما در سه ماهه دوم فاصله خود را از این روزنامه بیشتر کرده است. بطور مشابه تایمز آو ایندیا در شهر بنگلور نیز از روزنامه رقیب خود، دکن هرالد، بیش از دو برابر خواننده دارد. (۵۲۰ هزار در برابر ۲۵۰ هزار خواننده). در شهر چنای نیز که تایمز آو ایندیا رقابت نزدیکی در سه ماهه اول سال با رقیبش روزنامه هیندو داشت، اکنون از آن فاصله گرفته و بدین ترتیب با تعداد ۱۴۰۰۰ خواننده در صدر روزنامه های این شهر قرار دارد.

در شهر حیدرآباد که این روزنامه با فاصله کمی در رتبه دوم قرار گرفته است در سه ماهه دوم سال توانسته است ۲۴۰۰۰ خواننده جدید بدست آورد و خود را به رتبه اول نزدیکتر کند. همچنین در شهر پونه روزنامه تایمز آو ایندیا تعداد ۱۴۰۰۰ خواننده به خوانندگان خود افزوده است و در شهر احمدآباد نیز این رقم ۱۳۰۰۰ خواننده جدید بوده است.

این خبر را رایزنی فرهنگی ایران در بمبئی برای مهر ارسال کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی هندوستان تایمز بمبئی ایران صدر روزنامه تایمز آو ایندیا هندوستان تایمز میلیون خواننده روزنامه تایمز هزار خواننده سه ماهه دوم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد

تحقیقات نیویورک تایمز حاکی از آن است که سایت‌های متعلق به آژانس‌های امدادی غربی در نوار غزه حتی پس از اطلاع رسانی به ارتش رژیم صهیونیستی از وجود آن ها، بمباران می‌شوند.

در همین رابطه منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک تیم مسئول تامین و توزیع کمک‌های بشردوستانه در شهر غزه، هشت نفر شهید شدند.

همچنین حمله روز اول آوریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین) رژیم صهیونیستی به خودروی سازمان غیردولتی «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه باعث کشته شدن هفت امدادگر این سازمان شد. در این حادثه راننده فلسطینی آن‌ها نیز جان خود را از دست داده است.

این حمله ساعاتی پس از آن روی داد که اعضای این گروه غیردولتی با یک کشتی حاوی کمک‌های غذایی به نوار غزه رسیدند و به مناطق شمالی آن رفتند.

همچنین تصاویری از اجساد پنج کشته منتشر شد که در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر «دیر البلح» در مرکز غزه قرار داشتند و تعدادی از آن‌ها لباس‌هایی با آرم خیریه پوشیده بودند.

بر اساس بیانیه این سازمان، کشته‌شدگان استرالیایی، لهستانی، کانادایی - آمریکایی، انگلیسی و فلسطینی بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما