Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی موفقیت بوکسورهای سرباز کشورمان بویژه سرباز دانیال شه‌بخش نخستین المپین بوکس ایران، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس طی پیامی از زحمات امیر سرتیپ دوم صارمی رییس هیات بوکس ارتش تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی موفقیت بوکسورهای سرباز کشورمان بویژه سرباز دانیال شه‌بخش نخستین المپین بوکس ایران، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس طی پیامی از زحمات امیر سرتیپ دوم صارمی رییس هیات بوکس ارتش تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است؛

بی‌شک نمی‌توان از نقش تاثیرگذار و پررنگ امیر صارمی رییس هیات بوکس ارتش در موفقیت بوکسورهای سرباز کشورمان بخصوص دانیال شه‌بخش چشم‌پوشی کرد.
با توجه به اینکه اکثر بوکسورهای جوان کشورمان مشمول خدمت مقدس سربازی هستند، این هیات بوکس ارتش بود که چتر حمایت خود را روی سر این بوکسورها باز کرد تا بتوانند بدون مشکل در دوران خدمت هم تمرین کنند و با آمادگی راهی مسابقات شوند‌.
از زحمات امیر صارمی در هیات بوکس ارتش و امیر فولادی در تربیت بدنی ارتش نهایت تقدیر و تشکر را دارم. حسین ثوری
رییس فدراسیون بوکس/   پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بوکس ارتش جمهوری اسلامی ارتش رییس فدراسیون بوکس هیات بوکس ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد