Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همزمان با تحویل سال نو در جمع سربازان مرزهای غربی کشور حضور می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی»، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همزمان با آغاز سال نو شمسی بمنظور قدردانی، خداقوت و تشکر از کارکنان و سربازان این نیرو مستقر در مرزهای غربی کشور که حافظ امنیت حدود و ثغور ایران عزیز اسلامی هستند در جمع آنان حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر سرتیپ نعمتی در مسیر حرکت به سمت مرزهای غربی کشور از ایستگاه‌های رفع آلودگی که به همت یگان‌های قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش، از جمله تیپ‌های 181 و 281 زرهی، در ورودی شهرهای کرمانشاه و اسلام‌آباد غرب مستقر شده‌اند بازدید و ضمن خداقوت به کارکنانی که مشغول انجام خدمت‌رسانی به مردم شریف استان کرمانشاه هستند از تلاش خالصانه آنان برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا تشکر کرد.
وی در ادامه از کارگاه‌های تولید ماسک قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش که در تیپ‌های این قرارگاه برای تأمین نیازمندی ماسک مردم و کارکنان تلاش می‌کنند و همچنین ایستگاه‌های کمک‌های اولیه که در ورودی شهرها استقرار یافته‌اند بازدید کرد.
گفتنی است، در ورودی شهر اسلام‌آباد غرب که یگان بهداشت و درمان تیپ 181 زرهی مستقر است از 25 اسفند تا امروز حدود  15 هزار و 450 نفر مورد معاینه و پایش قرار گرفته‌اند.
شایان ذکر است، در ادامه رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت عنوان «لبیک یا امام خامنه‌ای 98» همه یگان‌های نیروی زمینی ارتش بصورت مستمر در ورودی شهرهای سرزمینی خود مشغول رفع آلودگی و غربالگری هستند./ پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر نعمتی ارتش جمهوری اسلامی ارتش نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند