Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق فدراسیون فوتبال قرار است هفته آینده به کشور برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال که برای درمان ریه و قلب خود راهی شهر فرانکفورت آلمان شده بود، قرار است روز شنبه هفته آینده به ایران برگردد. تاج ابتدا از فرانکفورت راهی استانبول می‌شود و بعد هم به تهران می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج پیش از این به دلیل بیماری و مشکلاتی که داشت مجبور به استعفا از ریاست فدراسیون فوتبال شد. وی برای درمان ریه و قلب خود راهی آلمان شده بود و در این مدت در این کشور حضور داشت.

پس از رفتن تاج از فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند که نایب رئیس فدراسیون بود، به عنوان سرپرست کار خود را آغاز کرد تا زمانی که رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

رئیسی که قرار بود روز ۲۵ اسفند در مجمع انتخاباتی فدراسیون مشخص و معرفی شود، اما به دلیل سخت‌گیری‌های فیفا برای اصلاح اساسنامه، این انتخابات به سال آینده موکول شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئیس سابق فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند رئیس سابق فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال مهدی تاج فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده