Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:31:16 GMT

فعالیت بازار و اصناف غیرضروری هرمزگان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۶۴۸۷

فعالیت بازار و اصناف غیرضروری هرمزگان تعطیل شد

ستاد استانی مبارزه با کرونا طی مصوبه ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انتشار آن و قطع زنجیره انتقال، فعالیت بازار و اصناف غیرضروی در هرمزگان را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، متن کامل اطلاعیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان بدین شرح است؛

 

با عنایت به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان به منظور  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انتشار آن و قطع زنجیره انتقال از طریق مراکز تجمعی در بازار و صنوف، کلیه فعالیت های مرتبط با زنجیره تامین کالای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم به خصوص بخشی از فعالیت ها که ارتباط مستقیم با تامین توزیع و لجستیک و پشتیبانی اقلام سلامت محور برای مقابله با بیماری کرونا دارند و کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردماز جمله سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، مراکز عرضه اقلام پروتئینی و توزیعی بهداشتی، میوه فروشان، عمده فروشان مواد غذایی، آپاراتی و تعویض روغنی از تاریخ اول تا ۱۵ فروردین ۹۹ ملزم به ارائه کالا و خدمات می باشند و فعالیت سایر واحدهای صنفی و صنعتی غیرضرور تا تاریخ ۱۵ فروردین ۹۹ تعطیل اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایان ذکر است؛ صنوفی که از ابلاغیه اتحادیه صنفی خود برابر مصوبه ستاد استانی کرونا تبعیت نکنند، نسبت به تعطیلی آن واحد صنفی با حکم قضایی و معرفی به مراجع ذیصلاح اقدام می شود.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعطیل بازار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی به نام بازار گردانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، چالش‌های قانون بازارگردانی، موجب بازنگری اش شد. مصوبه‌ای که چند روزی از اعلامش می‌گذرد و بورسی‌ها از گروه‌ها و نماد‌هایی سخن می‌گویند که این مصوبه شامل حالش می‌شود و البته بازه زمانی شش ماه‌ای که برای اجرای آن تعریف شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • چالشی به نام بازار گردانی