Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فرشادان ، در خصوص اولویت‌های مجلس دهم در سال ۹۹ گفت: اقتصاد و معیشت مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات اساسی شده است. زیرساخت‌های اقتصادی کشور با آسیب‌های زیادی مواجه شده است و مردم آسیب دیده اند. مجلس باید در راستای حل این مشکلات نقش اصلی خود را ایفا کند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت‌های عمرانی کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده و یا به کندی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید پس از پایان اپیدمی این بیماری، این فعالیت‌ها با سرعت بیشتری اجرایی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی شامل وزارت اقتصادی، وزارت بهداشت، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوران اپیدمی کرونا از اولویت‌های مجلس دهم است تا نواقص هر یک از دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود.

فرشادان تصریح کرد: وزارت بهداشت در حوزه مبارزه با این بیماری در خط مقدم قرار داشته و بسیاری از این نواقص وزارتخانه در مورد توزیع تجهیزات، دارو و پرسنل کاملاً روشن شده است. باید هر چه سریع‌تر برای رفع این نواقص اقدام شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر شناساندن رشادت های دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سالار ولایتمدار امشب در نشست هم اندیشی اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و خاطراتی از غرورآفرینی های نیروهای مسلح و مردمی در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ظرافت بیان هنرمندانه این رشادت ها به نسل جدید مورد نیاز است تا بتوانیم در تبیین ارزش های دفاع مقدس موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از افسران و ژنرال های کشورهای مطرح در امر نظامی دنیا در همان دوران از عملیات ها و طرح های عمرانی صورت گرفته در دفاع مقدس مانند طرح عبور از اروند با وجود فرماندهان جوان جنگ، شگفت زده شده بودند ولی آنچه آن دوران آنها دریافتند را به خوبی به نسل جدید معرفی نکرده ایم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی لازمه تحقق این مهم را بهره گیری از ظرفیت های تدریس دانست تا اهمیت وقایع دفاع مقدس به خوبی به نسل جدید منتقل شود.

آبنوش بیان حقیقت های دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: البته در همه جای دنیا اطلاعات نظامی با زمان بندی منتشر می شود که ممکن است محدودیت هایی ایجاد کند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: در دفاع مقدس تمام غرب و شرق و مدعیان حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران به صف شدند که یکی از نمونه های آن حمایت های هوایی فرانسوی ها از صدام بود.

یادگار دفاع مقدس در ادامه با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات های آن دوران، اراده الهی را به عنوان امداد غیبی برای رزمندگان اسلام یادآور شد و گفت: امروز هم اگر ایمان داشته باشیم که در جبهه رزم اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دشمنی همه جانبه استکبار هستیم، مانند همان دوران اراده الهی یاری رسان ما خواهد بود.

آبنوش به بیان خاطره ای از آن دوران و تبعیت و فرمان پذیری از فرماندهان عملیات پرداخت و ادامه داد: اعتماد به اراده الهی و فرمان پذیری حتی در زمانی که می دانستیم استشهادی به سمت شهادت می رویم رمز موفقیت بود چراکه فرماندهان را فرماندهان امام می دانستیم؛ امروز هم هر مسئول و فرماندهی، سرباز امام خامنه ای باشد، در این جبهه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، قلبا و با تمام ظرفیت فرمانش را خواهیم پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود